FreshMail.pl

4 sposoby na poprawę
komunikacji w firmie

Jednym z głównych problemów ponad 90% przedsiębiorstw jest zakłócony przepływ informacji, który przekłada się na szereg błędów oraz generuje duże koszty.

25% nieporozumień w pracy wynika z błędów w komunikacji. Natomiast firmy, które prowadzą zorganizowaną politykę komunikacyjną, cieszą się wysoką efektywnością swoich działań.

Dlaczego tak jest?

Pobierz poradnik Lean Action Plan:

4 sposoby na poprawienie komunikacji w firmie

Zapisz się do naszego newslettera i odbierz poradnik w formacie pdf oraz kolejne przewodniki z cyklu „Poradniki Lean”.

0%
firm ma problemy z przepływem informacji
0%
nieporozumień wynika z błędów w komunikacji
Czy…
  • znasz dokładny status zleceń realizowanych w danym momencie?
  • wiesz jakie problemy wystąpiły na poprzedniej zmianie?
  • wiesz jakie projekty realizują Twoi podwładni i na jakim są one etapie?
  • wiesz jaki wynik został wczoraj osiągnięty?

Jeśli przynajmniej na jedno z tych pytań odpowiedziałeś NIE, to 4 przedstawione przez nas propozycje mogą znacząco usprawnić komunikację w Twojej firmie, co realnie przełoży się na jej rentowność. Ponadto dadzą Ci pewność podejmowania słusznych decyzji biznesowych oraz uwolnią Cię od wiecznej pogoni za każdą informacją.

     ZOBACZ WIĘCEJ:

2018-04-03T16:41:30+00:00

Spokojnie, jestem tutaj, żebyś nie przegapił czegoś ważnego.

Informacja o gotowych do użycia plikach Excel, szablonach wykresów i prezentacji, raportach w formie pdf, zupełnie za darmo, prosto na Twoją skrzynkę.

Chcę otrzymywać wiadomości (w każdej chwili możesz zrezygnować).

FreshMail.pl
 

Potrzebujesz więcej informacji?

Wartościowe artykuły i gotowe do użycia pliki bezpośrednio na skrzynkę e-mailową?    

FreshMail.pl