Szkolenie/Warsztaty przywództwo i kierowanie grupą
Warsztat zamknięty w Twojej firmie
Cel i opis warsztatu:
Kompetencje miękkie dotyczą cech psychofizycznych i umiejętności społecznych. Predyspozycje te pozwalają osiągnąć konkretne cele podczas pracy w grupie. Bardzo ważnym tematem jest także zdolność przekazywania informacji w formie prezentacji oraz umiejętność prowadzenia spotkań. Kompetencje miękkie, wbrew pozorom, można ćwiczyć i rozwijać.
Jakie problem możemy rozwiązać?
- Brak znajomości cech dobrego lidera
- Nieprzyjmowanie informacji zwrotnej przez pracowników
- Brak wiedzy — jak przeprowadzać trudne rozmowy z pracownikami
- Chaos na spotkaniach
- Opór przed zmianą
Jak wyglądają warsztaty?
Czas trwania: 1-3 dni. Program ustalany indywidualnie.
Przykładowe obszary tematyczne:
- Umiejętności miękkie
- Różnice kulturowe
- Różnice w zarządzaniu
- Przywództwo
- Podstawowe narzędzia trenerskie
Zarządzanie zmianą:
- Opór przed zmianą
- Etapy zmiany
Benchmarking:
- Tworzenie planu
- Zbieranie informacji
Co zyska Twoja firma?
Poznanie metodyki uczenia się przez pracowników.
Sprawne prowadzenie spotkań.
Wzrost efektywności zarządzania ludźmi.
Ile kosztuje współpraca?
Koszty współpracy uzależnione są od wybranego zakresu współpracy i wielkości firmy. Na początku można widzieć to jako koszt, ale docelowo ma to być inwestycja, która przynosi odpowiedni zwrot.
Stawka dzienna 3 500 – 5 000 zł netto za dzień doradczy
Stawka dzienna 5 000 – 6 500 zł netto za dzień warsztatowy
+ koszty logistyki
Interesują Cię szkolenie?
Zostaw kontakt, odzwonimy i porozmawiamy, czy warsztat sprawdzi się w Twojej firmie.
Zaufali nam
Prowadzący szkolenie wykazał się wysokim poziomem przygotowania merytorycznego oraz praktycznego. Program szkolenia został trafnie dopasowany do specyfiki naszej branży, a zdobyte umiejętności z pewnością pozwolą na usprawnienie procesów w codziennej pracy biura.
Całość opierała się na przykładach z naszej firmy, co dawało uczestnikom możliwość szybkiego przeniesienia zdobytej wiedzy na swoje procesy. Wszyscy wyszli ze spotkań zainspirowani o bogatsi o nowe umiejętności, co potwierdza ankieta opinii zwrotnej ze średnim wynikiem 92% zadowolenia.
Od początku było widać zaangażowanie pracowników oraz dobrą współpracę z osobą zewnątrz. Polecam z pełną odpowiedzialnością i świadomością firmę Lean Action Plan w ramach nie tylko rozwoju i doskonalenia organizacji ale też rozwoju indywidualnego pracowników.
KONTAKT BEZPOŚREDNI
Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta
ul. Wrocławska 87, 30-011 Kraków
pl. Solny 14 lok. 3, 50-062 Wrocław
Działamy na terenie całej Polski.