Konsultant ds. Efektywności Operacyjnej i Rozwoju Biznesu
Czego oczekujemy?
Nie szukamy tylko wykonawców, szukamy liderów zorientowanych na jakość i wynik. Chcemy, byś był/a siłą napędową zmian. Co jest dla nas ważne:
DNA Konsultanta Lean Action Plan (styl myślenia)
- Praktyczne Doświadczenie
Udokumentowane osiągnięcia i proaktywna postawa (a nie tylko lata w CV). Musisz rozumieć wyzwania firm, które rosły “od zera” do 50, 100, 200 pracowników. Nie czekasz, aż ktoś wskaże Ci problem, Ty go znajdujesz.
- Myślenie Strategiczne i Procesowe:
Rozumiesz firmę jako zbiór procesów, a optymalizację traktujesz jako narzędzie do osiągnięcia celów biznesowych i strategicznych klienta.
- Priorytetyzacja i Argumentacja:
Masz zdolność do argumentowania kolejności działań. Potrafisz z listy 10 projektów na 12 miesięcy wybrać 3 kluczowe, które zrealizujesz w 3 miesiące, uzasadniając dlaczego.
- PDCA w Praktyce:
Świadomie i aktywnie wykorzystujesz pętlę PDCA (Plan-Do-Check-Act) w swojej codziennej pracy.
Kompetencje i Narzędzi
- Zrozumiały styl komunikacji:
Potrafisz rozmawiać z ludźmi prostym językiem. Znasz narzędzia, ale potrafisz mówić o nich tak, by dotrzeć do każdego pracownika.
- Wpływ i Rozwój:
Umiejętność budowania kompetencji menedżerskich u kadry średniego szczebla (Liderzy, Brygadziści, Mistrzowie) – to nasz priorytet.
- Analityka danych:
Oczekujemy średniozaawansowanej znajomości arkusza kalkulacyjnego/ Excela (np. umiejętność pracy z funkcjami logicznymi, czy tworzenie tabel przestawnych). Musisz sprawnie przetwarzać dane, chętnie wesprzemy Cię w doskonaleniu umiejętności, jeśli masz potencjał analityczny, ale brakuje Ci zaawansowanych trików.
- Zarządzanie Zmianą:
Potrafisz elastycznie aktualizować plan działania wraz ze zmianą warunków u klienta.
Postawa i Kultura Pracy
- Team Player:
Jesteś otwarty na współpracę i wymianę doświadczeń wewnątrz naszego ZESPOŁU.
- Pozytywny Zapalnik:
Masz pozytywne nastawienie, otwartość na zmiany i co najważniejsze: umiejętność angażowania pracowników klienta w działania. Posiadasz zdolności do budowania zaufania i efektywnego przekonywania do zmian na wszystkich szczeblach organizacji klienta.
- Elastyczność:
Dostosowanie do różnorodności pracy i gotowość do pracy z różnymi klientami w ciągu tygodnia pracy (Małopolska, Śląsk, Województwo Mazowieckie).
Co oferujemy?
- Umowę B2B
- Wynagrodzenie zależne od doświadczenia: 1 500 – 2 500 zł netto / dzień projektowy
- Praca w trybie projektowym, w zależności od naszego zapotrzebowania i Twoich możliwości czasowych (ok. 3-4 dni w tygodniu)
- Długoterminową współpracę (poprzedzoną 3 miesięcznym okresem próbnym)
- Wsparcie podczas etapu wdrożenia
- Wymianę doświadczeń – z żadnym problemem nie zostaniesz sam, będzie Cię wspierał zespół doświadczonych konsultantów.
- Realny wpływ na sposób wykonywania swojej pracy (duża samodzielność)
- Dostęp do wiedzy dzięki naszej platformie kursów on-line
- Integracje zespołowe i szkolenia wewnętrzne
- Zwrot kosztów dojazdów do klienta – 100%


