Pracuję, a nie zarządzam swoją firmą
Czyli jak skupić się na strategii, zamiast bieżących zadaniach?
Co Ty będziesz miał z tego odcinka?
- Poznasz przykłady postaw Właścicieli firm
- Dowiesz się, jak analizować swój czas
- Dowiesz się, które zadania możesz oddelegować i jak to robić
Sprawdź odcinek video w serwisie YouTube:
Możesz słuchać podcastu w serwisach:
Prezesie – czy zamiast zarządzać, wciąż pracujesz w swojej firmie?
To częsty przypadek w wielu firmach – właściciel, który zamiast zajmować się strategicznym planowaniem po prostu przejmuje codzienne zadania.
Jeśli:
- masz poczucie, że w firmie robisz wszystko
- chcesz wyjść z działań operacyjnych do strategicznych
- nie wiesz, jakie zadania delegować
To świetnie trafiłeś! O zarządzaniu swoim czasem, delegowaniu zadań i zmiany z zadań operacyjnych na strategiczne – rozmawiamy w tym odcinku.
W końcu jako Prezes czy Właściciel, jesteś jednym z najcenniejszych zasobów przedsiębiorstwa – warto więc to wykorzystać i skupić się na rozwoju firmy!
Dodatkowo czeka na Ciebie coś specjalnego – darmowe narzędzie do analizy czasu pracy. Dzięki tej aplikacji sprawdzisz, które zadania pochłaniają najwięcej Twojego czasu i będziesz mógł oddelegować te, które mogą być wykonane przez innych pracowników. To pierwszy krok do uwolnienia swojego czasu od bieżących zadań! Kliknij przycisk poniżej i pobierz aplikację za darmo!
Jesteś Prezesem, który chce poukładać swoją firmę?
Sprawdź, jak poukładać swoją firmę w odcinku ,,Produkcji bez chaosu”