Pracuję, a nie zarządzam swoją firmą

Czyli jak skupić się na strategii, zamiast bieżących zadaniach?

Co Ty będziesz miał z tego odcinka?

  • Poznasz przykłady postaw Właścicieli firm
  • Dowiesz się, jak analizować swój czas
  • Dowiesz się, które zadania możesz oddelegować i jak to robić

Sprawdź odcinek video w serwisie YouTube:

Możesz słuchać podcastu w serwisach:

Spotify
Apple Podcasts

Prezesie – czy zamiast zarządzać, wciąż pracujesz w swojej firmie?

To częsty przypadek w wielu firmach – właściciel, który zamiast zajmować się strategicznym planowaniem po prostu przejmuje codzienne zadania.

Jeśli:

  • masz poczucie, że w firmie robisz wszystko
  • chcesz wyjść z działań operacyjnych do strategicznych
  • nie wiesz, jakie zadania delegować

To świetnie trafiłeś! O zarządzaniu swoim czasem, delegowaniu zadań i zmiany z zadań operacyjnych na strategiczne – rozmawiamy w tym odcinku.

W końcu jako Prezes czy Właściciel, jesteś jednym z najcenniejszych zasobów przedsiębiorstwa – warto więc to wykorzystać i skupić się na rozwoju firmy!

Dodatkowo czeka na Ciebie coś specjalnego – darmowe narzędzie do analizy czasu pracy. Dzięki tej aplikacji sprawdzisz, które zadania pochłaniają najwięcej Twojego czasu i będziesz mógł oddelegować te, które mogą być wykonane przez innych pracowników. To pierwszy krok do uwolnienia swojego czasu od bieżących zadań! Kliknij przycisk poniżej i pobierz aplikację za darmo!

Pobieram aplikację

Jesteś Prezesem, który chce poukładać swoją firmę?

Sprawdź, jak poukładać swoją firmę w odcinku ,,Produkcji bez chaosu”

Obejrzyj poprzedni odcinek