Zarządzanie flotą samochodów

CASE STUDY 216 Zarządzanie flotą samochodów

  • Obszar: Zarządzanie flotą samochodową

  • Branża: Transport i logistyka

Wyzwania klienta

ZŁE SERWISOWANIE POJAZDÓW

Brak monitorowania stanu technicznego floty skutkował nagłymi awariami i wzrostem kosztów napraw

BRAK DANYCH DO ANALIZY WYDAJNOŚCI FLOTY

Firma nie posiadała narzędzi do analizy kosztów na kilometr czy efektywności poszczególnych pojazdów

NIEAUTORYZOWANE UŻYTKOWANIE POJAZDÓW

Brak monitorowania powodował ryzyko nieuprawnionego korzystania z samochodów do celów prywatnych

Podjęte działania

  • Etap I – Aplikacja do zarządzania flotą Opracowanie dedykowanej aplikacji do monitorowania i zarządzania flotą w czasie rzeczywistym, która obejmowała:

    • Monitorowanie zużycia paliwa – Analiza spalania oraz wykrywanie nieefektywnych wzorców jazdy.
    • Planowanie przeglądów i napraw – Przypomnienia o terminach przeglądów technicznych i serwisach.
    • Zgłaszanie usterek – Automatyczne powiadomienia dla serwisanta po zgłoszeniu usterki.

Uzyskane korzyści

  • Skrócenie czasu niesprawności o 20% dzięki automatycznym powiadomieniom o usterkach.

  • Zmniejszenie liczby awarii o 10% dzięki regularnym przypomnieniom o przeglądach technicznych.

  • Zwiększenie kontroli nad flotą i poprawa komunikacji między menedżerami a kierowcami.

  • Zmniejszenie liczby awarii dzięki lepszej kontroli nad stanem technicznym pojazdów i terminowemu przeprowadzaniu przeglądów.

Kliknij, aby powiększyć!

Kliknij, aby powiększyć!

   KONTAKT

  • Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
  • Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego. 
  • W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.

NAPISZ DO NAS

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta