Jak pracownicy oceniają swoich pracodawców? Cz. 2

Jak być idealnym pracodawcą?

Czego dowiesz się z tego odcinka?

  • Dowiesz się, jaka jest rola feedbacku i jak go udzielać
  • Poznasz statystki: co zmienia pracowników do zmiany pracy
  • Porozmawiamy o tym, co możesz zrobić już dziś, aby tworzyć dobre miejsce pracy
  • Wgłębisz się w sposób radzenia sobie z ,,cichymi sabotażystami” – czyli zjawisko tzw. quiet guitting 

Sprawdź odcinek video w serwisie YouTube:

Możesz słuchać podcastu w serwisach:

Spotify
Apple Podcasts

To druga część rozmów o raporcie z badania: ,,Jak pracownicy oceniają swoich pracodawców”.

Tym razem skupiamy się na feedbacku – i to tym pozytywnym! Dlaczego jest ważny, a przede wszystkim: jak często i w jaki sposób go udzielać?

Poza feedbackiem, przyjrzymy się statystykom, które odpowiadają na pytanie: ,,Co jest powodem zmiany pracy?”. Mały spoiler: wśród tych powodów pojawiają się: finanse, organizacja pracy, atmosfera, brak szacunku czy brak możliwości rozwoju. Poznanie przyczyn to jedno – warto skupić się też na tym, jakie działania możesz podjąć już teraz jako pracodawca. Tak, aby tworzyć przyjazne miejsce pracy – pełne zmotywowanych pracowników, którzy pracują na wspólny sukces.

Pominąłeś poprzedni odcinek? Sprawdź, część pierwszą raportu z badania!

Jak pracownicy oceniają swoich pracodawców? Cz. 1

Obejrzyj poprzedni odcinek

Sprawdź raport z badania w wersji PDF!

Sprawdź raport