Monitorowanie czasu realizacji zleceń w branży produkcyjnej

CASE STUDY 221

KARTY PRACY

  • Obszar: Monitorowanie czasu realizacji zleceń

  • Obszar dodatkowy: Monitorowanie procesów produkcyjnych

  • Zatrudnienie: 30

Karty Pracy
Kliknij i pobierz demo aplikacji!
300h

Oszczędność 300 godzin pracy na weryfikacji statusu zleceń w skali roku

12%

Zwiększenie efektywności pracy o 12%

Wyzwania klienta

Brak wiedzy

na temat czasu realizacji zleceń

Brak weryfikacji

Pracowników pod kątem efektywności

Brak systemu premiowania

Pracowników za efektywną pracę

Podjęte działania

  • Projektowanie baz danych

  • Zbieranie informacji na temat zleceń produkcyjnych i procesu produkcyjnego

  • Wdrożenie aplikacji poprzez szkolenie pracowników i weryfikację pracy na niej

  • Stworzenie aplikacji oraz standardu korzystania z niej

Uzyskane korzyści

  • Wiedza na temat realnego czasu pracy pracowników

  • Wiedza na temat pracochłonności na poszczególne zlecenia i procesy

  • Automatyzacja uzyskiwania statusu zamówienia i określania efektywności pracy

  • Możliwość cyklicznej weryfikacji wyników

Sprawdź, jak wygląda aplikacja w praktyce!

Karty Pracy Technologia

Fot. 1 Karty Pracy – technologia

Karty pracy

Fot. 2 Karty Pracy – zlecenia

Karty Pracy

Fot. 3 Karty Pracy – produkcja

Dowiedz się więcej o aplikacji

Sprawdź odcinek podcastu ,,Produkcja bez chaosu„, w którym rozmawiamy o tym, ile osób potrzebujesz w zespole produkcyjnym.

   KONTAKT

  • Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
  • Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego. 
  • W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.

NAPISZ DO NAS

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta