Zarządzanie zleceniami produkcyjnymi

CASE STUDY 222

Zarządzanie Produkcją

  • Obszar: zarządzanie zleceniami produkcyjnymi

  • Obszar dodatkowy: Monitorowanie czasu poświęcanego na produkcję

  • Zatrudnienie: 300

Zarządzanie produkcją
Sprawdź aplikację
53%

Poprawienie terminowości realizacji zleceń o 53%

18%

Poprawienie rentowności realizacji zleceń o 18%

Wyzwania klienta

Brak wiedzy

na temat statusów zleceń produkcyjnych

Brak wiedzy

na temat efektywności i rentowności zleceń

Brak sposobu planowania

realizacji zleceń produkcyjnych

Podjęte działania

  • Projektowanie nowego sposobu prowadzenia procesu

  • Stworzenie bazy raportów produkcyjnych i sposobu raportowania realizacji działań

  • Stworzenie sposobu planowania poszczególnych pozycji w zleceniu

  • Stworzenie listy zleceń produkcyjnych z ich statusami oraz rentownością

Uzyskane korzyści

  • Wdrożenie listy zleceń produkcyjnych z ich statusami

  • Wdrożenie sposobu weryfikacji rentowności zleceń oraz poszczególnych produktów

  • Wdrożenie sposobu weryfikacji efektywności procesów oraz pracowników

  • Wdrożenie planowania pozycji w poszczególnych zleceniach

Zarządzanie produkcją realizacja

Fot. 2 Zarządzanie Produkcją – realizacja

Zarządzanie Produkcją

Fot. 1 Zarządzanie Produkcją – widok główny

Pobierz demo aplikacji
Metconcept - referencje Lean Action Plan
EPA logo referencje lean
Metconcept - referencje Lean Action Plan
EPA logo referencje lean
ZOBACZ WIĘCEJ

   KONTAKT

  • Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
  • Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego. 
  • W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.

NAPISZ DO NAS

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta