Poprawa przepływu informacji

BranżaDrukarnia
Zatrudnienie+50
NarzędziePrzepływ informacji
Czas trwania3 miesiące
30%

Zmniejszenie liczby wykonywanych telefonów o 30%

100%

Poprawa dostępności informacji dla zainteresowanych w każdym momencie

Spojrzenie biznesowe to element, który wyróżnia konsultantów Lean Action Plan. Dostrzegają potencjał i są w stanie szybko wprowadzić, wspólnie z pracownikami, odpowiednie rozwiązania.

Opinion Strefa Druku Sp. z o.o.

Etapy projektu

1. Analiza stanu obecnego

a. Mapa stanu obecnego przepływu informacji
b. Określenie interesariuszy poszczególnych informacji
c. Analiza stosowanych narzędzi do komunikacji

2. Modyfikacja formularza realizacji

3. Przygotowanie narzędzia zawierającego:

a. Plan produkcji
b. Plan na poszczególne stanowiska
c. Monitorowanie statusu realizacji poszczególnych zleceń
d. Informacje o dostępności surowców na magazynie
e. Informacji o statusie przygotowania elementów do produkcji

4. Wdrożenie narzędzia

a. Konsultacje z pracownikami
b. Szkolenie z obsługi
c. Doskonalenie funkcjonowania

5. Koordynowanie funkcjonowania narzędzia

Korzyści

Zmniejszenie liczby wykonywanych telefonów o 30%

Poprawa dostępności informacji dla zainteresowanych w każdym momencie

Eliminacja czynności oraz problemów związanych z prowadzeniem kilku arkuszy Excel

Przepływ informacji

 

 

Szukasz rozwiązania dla swojej firmy? Napisz do nas!

Odpowiemy w ciągu 1. dnia roboczego, aby porozmawiać o Twoich wyzwaniach.


   KONTAKT

  • Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
  • Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego. 
  • W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.

NAPISZ DO NAS

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta