Zarządzanie BDO

CASE STUDY 218 Zarządzanie BDO

  • Branża: Poligrafia / Metalowa

  • Obszar: Produkcja ekspozytorów, ścian ekspozycyjnych, regałów

Wyzwania klienta

BRAK AUTOMATYCZNEJ KONTROLI NAD EWIDENCJĄ ODPADÓW

Ręczne przeliczanie i raportowanie danych związanych z odpadami.

RYZYKO BŁĘDÓW W EWIDENCJI

Brak przejrzystości i automatycznego monitorowania zgodności z przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami.

PROBLEMY Z TERMINOWYM SKŁADANIM RAPORTÓW

Czasochłonny i manualny proces przygotowywania raportów BDO prowadził do opóźnień.

Podjęte działania

  • Aplikacja do zarządzania BDO Wdrożenie dedykowanego oprogramowania do monitorowania i zarządzania obowiązkami wynikającymi z rejestru BDO, obejmującego:

    • Automatyczna ewidencja odpadów – Bieżąca rejestracja danych o wytwarzanych odpadach w systemie BDO.

    • Automatyczne liczenie limitów BDO – Automatyczna analiza i obliczanie rocznych limitów BDO.
    • Historia i archiwizacja zgłoszeń – Pełny dostęp do ewidencji odpadów oraz archiwizowanie zgłoszeń.

Uzyskane korzyści

  •  Oszczędność czasu o 40% dzięki automatyzacji procesów ewidencyjnych.

  • Redukcja ryzyka błędów i kar – automatyczne sprawdzanie poprawności danych.

  • Lepsza kontrola nad gospodarowaniem odpadami – śledzenie ilości i rodzajów odpadów w czasie rzeczywistym.

  • Większa zgodność z przepisami – pełna kontrola nad procesem ewidencji i obowiązkami wynikającymi z BDO.

Kliknij, aby powiększyć!

Kliknij, aby powiększyć!

   KONTAKT

  • Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
  • Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego. 
  • W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.

NAPISZ DO NAS

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta