Koordynowanie zgłaszania i rozwiązywania problemów

CASE STUDY 213
Koordynowanie zgłaszania i rozwiązywania problemów

  • Obszar: Koordynowanie zgłaszania problemów

  • Obszar dodatkowy: Koordynowanie rozwiązywania problemów

  • Zatrudnienie: +200

Kliknij i pobierz demo aplikacji!
15%

Oszczędność czasu o 15% dziennie

Wyzwania klienta

Zgłaszanie problemów

Brak dotychczasowego sposobu zgłaszania problemów procesowych.

Rozwiązywanie problemów

Brak zaangażowania w rozwiązywanie problemów przez brak działania

Powtarzanie problemów

Przez brak monitorowania i rozwiązywania problemów dochodzi do ich powtarzalności.

Podjęte działania

  • Zaprojektowanie procesu zgłaszania problemów i ich rozwiązywania

  • Stworzenie formularza do zgłaszania problemów

  • Wdrożenie procesów zgłaszania i rozwiązywania problemów

  • Wdrożenie automatycznych informacji na temat zgłoszonych problemów

  • Wdrożenie bazy działań z przypisanymi osobami i terminami prowadzącymi do rozwiązywania problemów – koordynowanie rozwiązywania problemów

  • Stworzenie podsumowania – ilość zgłoszonych i rozwiązanych problemów

Uzyskane korzyści

  • Uruchomienie procesu zgłaszania problemów

  • Zaprojektowanie i wdrożenie działań cyklicznego rozwiązywania problemów

  • Ciągła redukcja problemów procesowych

  • Poprawa efektywności procesów

  • Stabilizacja działania procesów poprzez wyeliminowanie problemów

  • Zaangażowanie pracowników w rozwiązywanie problemów

Przykłady realizacji

Fot. 1 Zgłaszanie problemów – ekran główny

Fot. 4 Zgłaszanie problemów – podsumowanie

 

Fot. 3 Zgłaszanie problemów – Dodawanie zlecenia

 

Fot. 2 Zgłaszanie problemów – Ilość braków

Dowiedz się więcej o aplikacji
Metconcept - referencje Lean Action Plan
EPA logo referencje lean
Metconcept - referencje Lean Action Plan
EPA logo referencje lean
ZOBACZ WIĘCEJ

   KONTAKT

  • Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
  • Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego. 
  • W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.

NAPISZ DO NAS

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta