Kontrola stanów i jakości narzędzi w konkretnych miejscach pracy

CASE STUDY 214
Monitorowanie stanu i miejsca narzędzi

  • Obszar: Monitorowanie stanu i miejsca narzędzi

  • Obszar dodatkowy: Bieżące zgłaszanie problemów

Kliknij i pobierz demo aplikacji!
84%

Czas przeprowadzenia inwentaryzacji spadł o 84%

63%

Koszt zaginionych narzędzi spadł o 63%

Wyzwania klienta

Brak lokalizacji

Brak szybkiej lokalizacji narzędzi oraz kontrola ich stanu

Zgłaszanie problemów

Brak szybkiego zgłaszania problemów z narzędziami

Brak optymalizacji

Wiele narzędzi znajduje się w miejscu nieodpowiednim i są nieużywane

Podjęte działania

  • Dokładne spisy inwentarzowe – baza narzędzi

  • Baza zespołu

  • Inwentaryzacja – codzienne potwierdzanie stanu narzędzi

  • Dodanie wielu lokalizacji

  • Powstanie panelu niezgodności – w przypadku zaginięcia narzędzi

  • Szkolenie pracowników

  • Wdrożenie dobrych praktyk przechowywania narzędzi

Uzyskane korzyści

  • Kontrola stanu narzędzi -codzienne potwierdzanie stanu narzędzi przez pracowników

  • Usprawnienie procesów logistycznych – lepsze zarządzanie ich lokalizacją oraz przemieszczaniem

  • Zapobieganie kradzieżom

  • Optymalizacja zarządzania zasobami

  • Planowanie konserwacji i serwisowania

  • Udoskonalenie zarządzania kosztami – lepsza organizacja pracy

Sprawdź, jak wygląda aplikacja w praktyce!

Fot. 1 Narzędziownia – widok ogólny narzędzi

 

Fot. 2 Narzędziownia – przyjęcie narzędzia

Dowiedz się więcej o aplikacji
Metconcept - referencje Lean Action Plan
EPA logo referencje lean
Metconcept - referencje Lean Action Plan
EPA logo referencje lean
ZOBACZ WIĘCEJ

   KONTAKT

  • Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
  • Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego. 
  • W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.

NAPISZ DO NAS

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta