CASE STUDY 83

Spinacz - grafika

Opis przypadku

Produkcja

Dłużyce stalowe

Główne procesy

Profilowanie, prostowanie, zgrzewanie

Założenia

Analiza procesu sprzedaży pod kątem sprzedaży detalicznej i hurtowej.

BRANŻA

PRZETWÓRSTWO STALI

ZATRUDNIENIE

+ 200

PROCES

SPRZEDAŻ

NARZĘDZIE

ANALIZA PARETO

Spadek wartości - grafika

Straty

Przerywanie załadunków samochodów ciężarowych w celu wydania materiału detalistom

Oczekiwanie samochodów ciężarowych na załadunek nawet 10 h

Strata czasu na otwieranie i spinanie paczek – sumarycznie dziennie 1 h

Problemy z identyfikacją paczki w systemie magazynowym

Dezorganizacja pracy sprzedaży – obsługa klientów detalicznych przez dowolnych sprzedawców

Ręczny załadunek klientów detalicznych 

Trybik - grafika

Podjęte działania

Analiza Pareto sprzedaży detalicznej

Wydzielenie 1 osoby tylko do sprzedaży detalicznej

Utworzenie magazynu do sprzedaży detalicznej

Przykład case stady - analiza działu sprzedaży
Pieniądz - grafika

Uzyskane korzyści

Usprawnienie załadunków samochodów ciężarowych

Skupienie się sprzedawców na hurcie – wzrost sprzedaży o 10%

Skrócenie czasu oczekiwania samochodów ciężarowych o ok. 1 h

Pobierz Diagram Pareto Lorenza oraz

plik do Analizy źródłowej przyczyn niezgodności (RCA)

Aby to zrobić, wypełnij formularz poniżej.

Kliknij obrazek, aby go powiększyć.

Uporządkuj i zbadaj zebrane wcześniej dane oraz wykorzystaj metodę analizy przyczyn źródłowych podczas rozwiązywania problemów.

   KONTAKT

  • Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
  • Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego. 
  • W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.

NAPISZ DO NAS

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta