Kanban

BranżaAutomotive
Zatrudnienie+150
ProdukcjaWyroby stalowe
Główne procesyMontaż i pakowanie
Założenia100% dostępności dobrych komponentów, zapewnienie ciągłości procesu, brak angażowania pracowników magazynu do procesu, eliminacja nadmiernej komunikacji na linii Pakowanie – Magazyn
80%

Skrócenie czasu szukania komponentów o 80%

100%

Dostępnośc komponentów na stanowisku

Spojrzenie biznesowe to element, który wyróżnia konsultantów Lean Action Plan. Dostrzegają potencjał i są w stanie szybko wprowadzić, wspólnie z pracownikami, odpowiednie rozwiązania.

Opinion Strefa Druku Sp. z o.o.

Straty klienta

  • Brak ciągłości procesów

  • Straty na wydajności: 240 min/dziennie (16 osób, 3 x dziennie, 5 min)

  • Pomyłki komponentów (podczas pobierania: sekcja pakowania, podczas uzupełniania: sekcja magazynowa)

Podjęte działania

  • Analiza popytu oraz zapotrzebowania na komponenty [Fot 1]

  • Dobór odpowiedniej ilości pojemników oraz ich pojemności

  • Opracowanie kart transportowych Kanban [Fot 2]

  • Adresacja regału [Fot 3]

  • Szkolenie z zakresu obiegu pojemników Kanban

Uzyskane korzyści

Skrócenie czasu szukania komponentów o 80% do 30 min/dziennie (16 osób, 3x dziennie, 1 min)

100% dostępności komponentów na stanowisku

Automatyzacja obiegu pojemników na linii Pakowanie – Magazyn, raz na koniec każdej zmiany

Fot. 1 – Layout, stan obecny

 

 

Fot. 2 – Oznaczenie pojemników

 

 

Przykład case study - Regał Kanban

Fot 3. – Adresowanie regału

 

 

Szukasz rozwiązania dla swojej firmy? Napisz do nas!

Odpowiemy w ciągu 1. dnia roboczego, aby porozmawiać o Twoich wyzwaniach.


KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta