Rejestr kart pomiarowych

BranżaAutomotive
Zatrudnienie+200
Główne procesyKontrola jakości
ZałożenieOptymalizacja procesu kontroli jakości
90%

Skrócenie czasu wprowadzania wyniku pomiarów o 90% z (15 min do 1 min)

1,5h

Uwolnienie czasu pracowników kontroli jakości – średnio 1,5 h dziennie

Doświadczeni konsultanci firmy Lean Action Plan pomogli nam dojrzeć pełny obraz naszych procesów oraz trafnie sprecyzować działania w kierunku ich poprawy.

MaxCom

Straty klienta

  • Duże odchylenia czasów tworzenia karty pomiarowej 15 – 40 min, 3-10 x na dzień

  • Błędy i pominięcia przy wprowadzaniu danych

  • Brak możliwości analizy gromadzonych danych

Podjęte działania

  • Opracowanie bazy operacji technologicznych i kontrolowanych charakterystyk

  • Analiza planowania produkcji

  • Opracowanie mechanizmu do automatycznego tworzenia kart pomiarowych

Uzyskane korzyści

Uwolnienie czasu pracowników kontroli jakości – średnio 1,5 h dziennie

Wyeliminowanie błędów i pominięć danych

Skrócenie czasu wprowadzania wyniku pomiarów o 90%

Rejestr kart pomiarowych

Fot. 1 – Formularz wprowadzania wyników pomiaru

 

Rejestr kart pomiarowych - case study

Fot. 2 – Standardowy szablon karty pomiarowej

Szukasz rozwiązania dla swojej firmy? Napisz do nas!

Odpowiemy w ciągu 1. dnia roboczego, aby porozmawiać o Twoich wyzwaniach.


Metconcept - referencje Lean Action Plan
EPA logo referencje lean
Metconcept - referencje Lean Action Plan
EPA logo referencje lean
ZOBACZ WIĘCEJ

   KONTAKT

  • Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
  • Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego. 
  • W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.

NAPISZ DO NAS

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta