BUDOWANIE PEWNOŚCI SIEBIE W BIZNESIE
Celem szkolenia/warsztatu jest udoskonalenie umiejętności w zakresie komunikacji i wzmacniania pewności siebie, a także praca nad docieraniem do własnych kompetencji i talentów. Dodatkowo uczestnicy poznają skuteczne techniki obrony przed niechcianymi manipulacjami i wywierania wpływu.
Problemy, jakie możemy rozwiązać
Zaburzenia komunikacyjne
Brak poczucia pewności siebie wśród pracowników
Nieznajomości mocnych i słabszych stron przez pracowników
Brak wiedzy — jak docierać do kompetencji i talentów
Zaburzony autorytet
“Szkolenie zostało “uszyte” dokładnie pod potrzeby naszego biznesu i dostosowane do naszych oczekiwań”
Budowanie pewności siebie
Praca na osobistych doświadczeniach
Budowanie poczucia pewności
Rozwijanie kompetencji
Mocne i słabe strony
Asertywność
„Głęboka asertywność”
Zachowania nieasertywme
Budowanie asertywnej postawy
Obrona przed manipulacjami
Merytoryczna rozmowa
Techniki obrony przed manipulacjami
Wywieranie wpływu
Techniki wywierania wpływu
Perswazja
Argumentacja
Budowanie autorytetu
Nauka na doświadczeniach
Program dostosowany zostanie do indywidualny potrzeb organizacji.
Umiejętność budowania poczucia pewności siebie
Wiedza, w jaki sposób skutecznie obronić się przed manipulacją
Nabycie umiejętności radzenie sobie w sytuacjach trudnych
Poznanie technik wywierania wpływu
Poprawa komunikacji
Praktyczne szkolenie warsztatowe dla pracowników i kadry kierowniczej firm produkcyjnych: liderów, brygadzistów i kierowników.
Szkolenie poprowadzi trener z kilkuletnim doświadczeniem we wspieraniu umiejętności miękkich wśród pracowników produkcyjnych. Konkretną osobę prowadzącą dopasowujemy po etapie badania potrzeb. Tak, aby trener miał jak największe doświadczenie w branży, którą reprezentuje firma.
Dodatkowe korzyści
Certyfikat ukończenia szkolenia
W cenę szkolenia wliczone są materiały szkoleniowe
DOSTĘP DO KURSU ON LINE – INTRO TO LEAN (www.kursylean.pl)
Schemat współpracy
Badanie potrzeb
Podczas spotkania online doprecyzowujemy oczekiwania i wspólnie określamy optymalne rozwiązanie
Oferta współpracy
Propozycja Lean Action Plan i omówienie współpracy na podstawie zebranych informacji
Realizacja działań
Przeprowadzenie warsztatów zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami i harmonogramem działań
Follow up
Zaproponujemy spotkanie po ustalonym czasie i sprawdzimy postęp realizacji planu
Ile kosztuję współpraca?
Koszty współpracy uzależnione są od wybranego zakresu współpracy i wielkości firmy. Na początku można widzieć to jako koszt, ale docelowo ma to być inwestycja, która przynosi odpowiedni zwrot.
Nasze stawki wynoszą od 3 do 5 tys. PLN za dzień doradztwa oraz 5 do 6,5 tys. PLN za szkolenia i warsztaty.
Dodatkowo, do tych stawek mogą być doliczone koszty logistyczne, takie jak transport (1,15 PLN za km) oraz nocleg (300 PLN w razie potrzeby).
Sprawdź najnowsze wpisy
Matryca kompetencji – produkcja, usługi, UR, jakość
Matryca kompetencji - produkcja, usługi, UR, jakość Czy inwestowanie w rozwój pracowników to dobry biznes? Seneka głosił „Non scholae sed vitae discimus”, co w przełożeniu z języka łacińskiego na [...]
Rozwój pracowników – korzyści dla pracodawcy
Rozwój pracowników – korzyści dla pracodawcy Czy inwestowanie w rozwój pracowników to dobry biznes? Tak naprawdę, niezależnie od tego, czy jako właściciel, bądź kierownik firmy angażujesz się w poszerzanie [...]
4 obszary zarządzania menadżerów, które blokują rozwój firmy
4 obszary zarządzania menadżerów, które blokują rozwój firmy Z założenia każdy z nas chodził do przedszkola, szkoły, niektórzy nawet na studia, podejmował praktyki, szukał pierwszej pracy, dostał awans, bądź [...]
Uzyskaj personalizowaną ścieżkę rozwoju kompetencji!
Widzisz — czasem trzeba zakwestionować status quo, przejąć odpowiedzialność, zaangażować się, ukierunkować na cel.
Indywidualna Analiza Możliwości Rozwojowych to badanie prowadzone przez naszych ekspertów, gdzie nie tylko rekomendujemy dalsze kroki rozwoju, ale także wskazujemy konkretne miejsca do tego.
Chcesz spojrzenia “z boku” na Twój rozwój?
KONTAKT
- Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
- Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego.
- W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.
NAPISZ DO NAS
KONTAKT BEZPOŚREDNI
Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta
ul. Wrocławska 87, 30-011 Kraków
pl. Solny 14 lok. 3, 50-062 Wrocław
Działamy na terenie całej Polski.