Czas dla prezesa
🕛 Wywiady z prezesami polskich firm z sektora MŚP
„Czas dla prezesa” to seria wywiadów przeprowadzanych przez nasz zespół z prezesami firm produkcyjnych. Zagadnienia, które poruszane są w wywiadach, dotyczą m.in. optymalizacji procesów produkcyjnych, poprawy jakości wyrobów, minimalizacji kosztów i redukcji marnotrawstwa.
Seria „Czas dla prezesa” może być również cennym źródłem informacji dla osób, które planują karierę w dziedzinie Lean Manufacturing. Dzięki wywiadom z prezesami firm produkcyjnych można poznać najlepsze praktyki i strategie, które pozwalają na skuteczne wdrażanie Lean w firmach produkcyjnych, a także dowiedzieć się, jakie umiejętności i wiedza są wymagane do osiągnięcia sukcesu w tej dziedzinie.

Gościem odcinka jest Prezes firmy Unimet Automotive Tomasz Gadomski, który dzieli się swoim doświadczeniem:
• Jakie są 3 kluczowe czynniki przeprowadzenia skutecznej sukcesji
• Jakie są ciemne strony szybkiego rozwoju
• Jakie są różnice w zarządzaniu firmą zatrudniającą 50, 100 a 200 osób
• Co jest fundamentem rozwoju firmy
• Czy bycie prezesem to praca 24 godziny na dobę
Gościem odcinka jest Prezes firmy WIMED Zdzisław Dąbczyński, który dzieli się swoim doświadczeniem:
- Co, jeżeli nie jesteś w stanie konkurować ceną?
- Długoletnie prowadzenie firmy – skazanie na brak kreatywności czy siła doświadczenia?
- Jak stać się liderem na zdefiniowanym rynku?
- Czy cena to jedyny sposób na wygranie przetargu?
- Jak odkrywać nowe pomysły, kiedy “wszystko już jest”?
KONTAKT
- Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
- Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego.
- W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.
NAPISZ DO NAS
KONTAKT BEZPOŚREDNI
Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta

