DIAGNOZA PROCESÓW LOGISTYCZNYCH
ETAP I
Konsultacje z kadrą zarządzającą




ETAP II
Mapa procesów logistycznych




ETAP III
Identyfikacja strat oraz potencjału do usprawnień




ETAP IV
Analiza systemu pod kątem optymalizacji



ETAP V
Raport podsumowujący diagnozę






Czas trwania:
3-5 dni
Raport w formie prezentacji
Identyfikacji marnotrawstw w procesach
Określenie priorytetów do optymalizacji
Wskazanie kierunku działań długoterminowych
“Świeże spojrzenie” ekspertów na firmę
Wyniki pomiarów procesów
Rekomendacje projektów i pomysłów optymalizacyjnych
Określenie efektów i wdrożenia
Długoterminowy Plan Działania (Action Plan)
Główne procesy: struganie, formatyzowanie, szlifowanie, cięcie, impregnowanie, wiercenie, zakuwanie
Założenia diagnozy: analiza przepływu materiału na hali produkcyjnej oraz propozycja przyszłego ustawienia maszyn, zmniejszenie nadmiernego transportu


Główne procesy: magazynowanie i cięcie
Założenia: zapewnienie zachowania zasady FIFO (pierwsze weszło, pierwsze wyszło), eliminacja możliwości popełnienia błędu przy 40 różnych rodzajach rur, eliminacja potencjalnych reklamacji, ułatwienie identyfikacji rur
Jeżeli chcesz, tak jak nasi klienci, rozwijać swoje przedsiębiorstwo, skontaktuj się z nami i umów się
na spotkanie, na którym zostanie przedstawiona wizja Transformacji Lean.
KONTAKT
- Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
- Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego.
- W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.
NAPISZ DO NAS
KONTAKT BEZPOŚREDNI
Obsługa klienta
Olga Jurasz
Specjalistka ds. obsługi klienta




