Monitorowanie czasu realizacji zleceń w branży produkcyjnej

CASE STUDY 221

KARTY PRACY

  • Obszar: Monitorowanie czasu realizacji zleceń

  • Obszar dodatkowy: Monitorowanie procesów produkcyjnych

  • Zatrudnienie: 30

300h

Oszczędność 300 godzin pracy na weryfikacji statusu zleceń w skali roku

12%

Zwiększenie efektywności pracy o 12%

Poznaj system ZaPro

System do zarządzania produkcją dla firm MŚP do 70 pracowników. Pomaga właścicielom i kierownikom ogarnąć planowanie, zlecenia i ludzi – bez stresu. Zamiast domysłów masz dane. Zamiast pożarów – plan.

  • Nie wiesz dokładnie, co się dzieje na hali? To produkcja rządzi Tobą – nie Ty nią.

  • ERP kosztuje fortunę i wdraża się miesiącami. A Ty musisz działać tu i teraz.

  • Pracujecie więcej, a zyski maleją? To znak, że gdzieś mamy “przeciek”.

Wyzwania klienta

Brak wiedzy

na temat czasu realizacji zleceń

Brak weryfikacji

Pracowników pod kątem efektywności

Brak systemu premiowania

Pracowników za efektywną pracę

Podjęte działania

  • Projektowanie baz danych

  • Zbieranie informacji na temat zleceń produkcyjnych i procesu produkcyjnego

  • Wdrożenie aplikacji poprzez szkolenie pracowników i weryfikację pracy na niej

  • Stworzenie aplikacji oraz standardu korzystania z niej

Uzyskane korzyści

  • Wiedza na temat realnego czasu pracy pracowników

  • Wiedza na temat pracochłonności na poszczególne zlecenia i procesy

  • Automatyzacja uzyskiwania statusu zamówienia i określania efektywności pracy

  • Możliwość cyklicznej weryfikacji wyników

Sprawdź, jak wygląda aplikacja w praktyce!

Karty Pracy Technologia

Fot. 1 Karty Pracy – technologia

Karty pracy

Fot. 2 Karty Pracy – zlecenia

Karty Pracy

Fot. 3 Karty Pracy – produkcja

Sprawdź odcinek podcastu ,,Produkcja bez chaosu“, w którym rozmawiamy o tym, ile osób potrzebujesz w zespole produkcyjnym.

   KONTAKT

  • Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
  • Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego. 
  • W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.

NAPISZ DO NAS

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta