LEAN DAY

Opis i cel warsztatów:

Określenie wartości, identyfikacja strat, umiejętne wykorzystywanie narzędzi oraz budowanie kultury organizacyjnej — to nieodzowne elementy rozwoju kultury ciągłego doskonalenia. Jednodniowe warsztaty Lean Day, dają możliwość po jego ukończeniu uczestnicy mają głębokie zrozumienie sensu działań Lean w organizacji.

Warszataty kompleksowo tłumaczą wszystkie kluczowe elementy koncepcji Lean, jako wzajemnie uzupełniające się elementy. Dzięki przedstawionym metodom i narzędziom uczestnicy poznają sposoby na redukcję kosztów, podniesienie efektywności procesów, zwiększenie wydajności oraz wzrost zaangażowania pracowników w funkcjonowanie firmy.

TERMINdo ustalenia
CZAS TRWANIA8 godzin
MIEJSCEdo ustalenia
CENA
od 5 – 6,5 tys. PLN/dzień

Korzyści dla uczestników:

    Dostrzeganie wartości z perspektywy klienta,

    Postrzeganie procesów jako strumieni wartości

    Świadome stosowanie zarządzania wizualnego w krytycznych obszarach

   Projektowanie systemu, który minimalizuje poziom zapasów

   Wdrażanie w efektywny sposób działań Kaizen

   Rozpoznawanie marnotrawstw występujących w organizacji

   Opracowywanie czytelnych i praktycznych standardów oraz instrukcji stanowisk

   Organizowanie stanowiska zgodnie z metodyką 5S

   Poznanie elementów składających się na TPM

 

Plan Lean Day:

1.Wartość i straty

Uświadomienie uczestnikom, że elementy Lean otaczają nas każdego dnia — w domu, w drodze do pracy oraz na stanowiskach pracy; Oswojenie z nomenklaturą, wyjaśnianie tematów, które nie były jasne. Ale także podanie informacji, w jakim celu jest to stosowane.

2. 5S / systematyka

Przedstawienie uczestnikom korzyści z usystematyzowanego stanowiska.

3. Standaryzacja

Wskazanie zalet standaryzacji jako fundamentu do dalszego rozwoju firmy.

4. Podstawy jakości (5Why, PDCA)

Zapoznanie z metodą PDCA / Kaizen oraz działaniem podstawowych narzędzi jakościowych.

5. Dashboardy / wizualizacja

Zrozumienie istoty szybkiego i klarownego sposobu przekazywania informacji.

6. Pamięć mięśniowa / standaryzacja

Przedstawienie zalet i wad rutynowego działania oraz zagrożeń, które za sobą niesie.

7. Skuteczna komunikacja

Przekazanie istoty jasnej i klarownej komunikacji w firmie, która często przepływa przez wiele osób,

8. Praca zespołowa

Nauczenie ludzi synergii pracy w grupie, konieczność projektowania, a nie działania ad hoc.

Zależy nam, aby konkurencje budowały świadomość wśród pracowników, uczyły ich nowych elementów, ale także pokazywały nawiązanie do obecnych działań w firmie. Dlatego jesteśmy otwarci na edycję i dostosowywania zaproponowanych konkurencji do potrzeb i oczekiwań.

Korzyści płynące ze stosowania zasad i narzędzi Lean:

  • Nauczysz się dostrzegać, które czynności w Twojej pracy nie dodają wartości.
  • Dowiesz się, jakimi głównymi zasadami należy kierować się w szczupłej produkcji.
  • Poznasz metody i narzędzia prowadzące do minimalizacji kosztów.
  • Zapoznasz się ze sposobem systemowego zarządzanie firmą.
  • Dołączysz do grona nowoczesnych kandydatów na rynku pracy ze znajomością Lean Management.

Jak przebiega proces? 

  • Skontaktuj się z nami.

  • Wspólnie dopasujemy rozwiązania.

  • Zbierzemy przykłady z Twojej firmy, aby odpowiednio dopasować program.

  • Przeprowadzamy event od A do Z.

  • Przekażemy Twoim pracownikom nagrody i wyróżnienia.

  • Opcjonalnie obsługa foto-video.

Sprawdź przykład obsługi video

Ile to kosztuje?

Cena ustalana jest indywidualne w zależności od liczby osób, dni i obszaru działań.

Informacje dodatkowe:

    Certyfikat ukończenia szkolenia
    W cenę szkolenia wliczone są materiały szkoleniowe

   KONTAKT

  • Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
  • Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego. 
  • W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.

NAPISZ DO NAS

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta