Materiały BHP

CASE STUDY 236

Aplikacja do wydawania materiałów BHP

  • Obszar: Wydawanie materiałów BHP

  • Obszar dodatkowy: Zapanowanie nad tym ile, czego i komu wydajemy

  • Zatrudnienie: 50+

materiały bhp

Wyzwania klienta

Nadmierne zużycie materiałów

spowodowane brakiem kontroli nad ich wydawaniem

Brak rzetelnych danych

na temat nieuzasadnionego
zużycia materiałów

Potencjalne opóźnienia

w produkcji z powodu braku niezbędnych materiałów

Podjęte działania

  • Przygotowanie aplikacji do wydawania materiałów BHP

  • Szkolenie personelu w obsłudze nowego systemu

  • Monitorowanie wydawanych materiałów i analiza danych

  • Ustalenie procedur i miesięcznych norm

Uzyskane korzyści

  • Znaczące zmniejszenie nadmiernego zużycia materiałów

  • Kontrola nad zużyciem materiałów przez pracowników

  • Precyzja w prognozowaniu potrzeb materiałowych

  • Obniżenie kosztów związanych z zarządzaniem zapasami

Przykłady realizacji

Przed zastosowaniem aplikacji do wydawania materiałów na produkcję, firma operowała na nieefektywnych procesach, opartych głównie na ręcznym spisywaniu danych i zbieraniu informacji na papierze. Nie było do końca wiadomo kto i ile materiałów zabrał, ani czy materiały nie były pobierane w nadmiernych ilościach. Prowadziło do wielu problemów, takich jak ogromne zużycie materiałów, bez informacji co się z nimi działo.

Po wdrożeniu aplikacji, co zajęło jedynie 10 dni, zauważono znaczną poprawę w procesach. Dzięki nowemu systemowi dostępne są szczegółowe informacje odnośnie stanu materiałów, można zabezpieczyć minimalne ilości poszczególnych asortymentów i lepiej planować zapotrzebowanie czy produkcję.

Materiały BHP aplikacja

Materiały BHP – widok na rejestr

Aplikacja materiały BHP

Materiały BHP – widok edycji

Aplikacja Materiały BHP

Materiały BHP – widok główny

Metconcept - referencje Lean Action Plan
EPA logo referencje lean
Metconcept - referencje Lean Action Plan
EPA logo referencje lean
ZOBACZ WIĘCEJ

   KONTAKT

  • Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
  • Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego. 
  • W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.

NAPISZ DO NAS

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta