Narzędzie do planowania zakupów

Branża

e-commerce

Zatrudnienie+10
Główne procesyAnaliza sprzedaży, estymacja sprzedaży, analiza trendów, plan sprzedaży, składanie zamówień, generowanie zamówień
ZałożeniaDopasowanie poziomu zakupów do zapotrzebowania rynkowego „żeby nie brakło, ale nie było za dużo”
60 h

Oszczędność 60 h w skali miesiąca

98%

Zapewnienie 98% dostępności produktowej dla kluczowych produktów

„Polecam firmę Lean Action Plan nie tylko ze względu na ich kompetencje w przygotowaniu aplikacji, ale także z uwagi na doświadczenie w zakresie projektowania optymalnego procesu przepływu informacji.”

inmotion sp. z o.o. sp.k

Straty klienta

  • Za duże stany magazynowe na części produktów

  • Braki produktowe w momencie sprzedaży

  • Długi czas analizy zapotrzebowania na materiały

  • Ograniczenie rozwoju nowych produktów

  • Brak sugestii zakupowych

  • Ręczne generowanie zamówień sprzedaży

Podjęte działania

  • Import danych sprzedażowych z ERP

  • Analiza sprzedaży wsteczna

  • Estymacja sprzedaży

  • Określenie Lead Time dla poszczególnych dostawców

  • Wyliczenie stanów minimalnych i maksymalnych

  • Wskaźnik zatowarowania

Uzyskane korzyści

Oszczędność nawet 60 godzin w skali miesiąca

Zapewnienie 98% dostępności produktowej

Ograniczenie nadmiernych kosztów zakupowych

Fot. 1 Wskaźnik wypełnienia magazynu

 

 

Fot. 2 Sugestie zakupowe

Szukasz rozwiązania dla swojej firmy? Napisz do nas!

Odpowiemy w ciągu 1. dnia roboczego, aby porozmawiać o Twoich wyzwaniach.


Metconcept - referencje Lean Action Plan
EPA logo referencje lean
Metconcept - referencje Lean Action Plan
EPA logo referencje lean
ZOBACZ WIĘCEJ

   KONTAKT

  • Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
  • Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego. 
  • W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.

NAPISZ DO NAS

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta