ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW / PROBLEM SOLVING
ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW / PROBLEM SOLVING
Szkolenie ma na celu wyposażenie uczestników w narzędzia i techniki niezbędne do skutecznego identyfikowania, analizowania i rozwiązywania problemów w środowisku pracy. Uczestnicy nauczą się stosować metody krytycznego myślenia i kreatywnego podejścia w rozwiązywaniu złożonych zagadnień.
Program obejmuje praktyczne ćwiczenia, studia przypadków oraz interaktywne dyskusje, które pomagają zrozumieć proces rozwiązywania problemów w różnych kontekstach. Szkolenie jest idealne dla osób na każdym poziomie organizacji, które chcą poprawić swoje umiejętności w zakresie zarządzania wyzwaniami i podejmowania decyzji.
TERMIN | do ustalenia |
CZAS TRWANIA | 4 dni |
MIEJSCE | cała Polska |
CENA | 5 – 6,5 tys. PLN za dzień szkoleniowy |
FORMA | zamknięte lub on-line |
Problemy, jakie możemy rozwiązać
Brak zaangażowania pracowników
Niezrozumienie problemów produkcyjnych
Opór przed zmianą
Brak wiedzy — jak rozwiązywać problemy przy pomocy danych
Nieefektywne zarządzanie czasem pracy
Utrzymanie jakości produktów
Plan szkolenia:
- Wprowadzenie do Problem Solving
- Czym jest problem
- 7 kroków skutecznego rozwiązywania problemów
- Zdefiniowanie kluczowego problemu (np. kompletacja zestawów)
- Problem Solving w praktyce (praca z wykorzystaniem wybranego narzędzia)
- PDCA / SDCA
- Pareto
- 5 Why
- Ishikawa
- A3
- Kaizen – ciągłe doskonalenie
- Systemowe podejście do rozwiązywania problemów
- Angażowanie całej załogi w ciągłe doskonalenie
- Budowanie poczucia odpowiedzialności
- Wypracowanie standardu rozwiązywania problemów
Model szkolenia:
Nasze podejście to 80% praktyki, a 20% teorii. Teoria potrzebna jest by mówić „jednym językiem”, a skupienie na praktyce daje „poczucie” tematu.
Dodatkowo:
Użycie sekwencji „dlaczego – co – jak” podczas całego kursu i każdego indywidualnego tematu
Przeprowadzenie niezbędnych analiz za pomocą programu Minitab
Integracja oprogramowania w ramach każdego tematu, a nie uczenie go oddzielnie
Sesje dyskusyjne z trenerem
Ile kosztuję współpraca?
Koszty współpracy uzależnione są od wybranego zakresu współpracy i wielkości firmy. Na początku można widzieć to jako koszt, ale docelowo ma to być inwestycja, która przynosi odpowiedni zwrot.
Nasze stawki wynoszą od 3 do 5 tys. PLN za dzień doradztwa oraz 5 do 6,5 tys. PLN za szkolenia i warsztaty.
Dodatkowo, do tych stawek mogą być doliczone koszty logistyczne, takie jak transport (1,15 PLN za km) oraz nocleg (300 PLN w razie potrzeby).
Efekty szkolenia:
Korzyści dla firmy:
Szybkie i dokładne rozwiązywanie najważniejszych problemów biznesowych przy użyciu danych
Połączenie wiedzy procesowej z myśleniem statystycznym
Lepsze wykorzystanie zasobów, redukcja kosztów i poprawa jakości
Uwolnienie czasu do wykonywania innych rzeczy
Poprawa krytycznego myślenia
Rozwój kompetencji i zwiększenie atrakcyjności rynku pracy
Schemat współracy
Badanie potrzeb
Podczas spotkania online doprecyzowujemy oczekiwania i wspólnie określamy optymalne rozwiązanie
Oferta współpracy
Propozycja Lean Action Plan i omówienie współpracy na podstawie zebranych informacji
Realizacja działań
Przeprowadzenie warsztatów zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami i harmonogramem działań
Follow up
Zaproponujemy spotkanie po ustalonym czasie i sprawdzimy postęp realizacji planu
Dlaczego Lean Action Plan?
Na co dzień jesteśmy kierownikami projektów wdrożeniowych w firmach produkcyjnych.
W praktyce wykorzystujemy narzędzie o których uczymy. Potrafimy doprasować program szkolenia do specyfiki danej firmy.
Współpracujemy z dużymi i małymi firmami, dlatego możemy pokazywać rozwiązania, które sprawdzają się jako rozwiązania dla wielu problemów.
Stawiamy na odpowiedzialność za realizację szkolenia i jego efektów. Metody szkoleniowe mamy potwierdzone przez Polską Izbę Firm Szkoleniowych i Certyfikację ISO 9001
Kliknij poniżej i zobacz jak to robimy ⇓
KONTAKT
- Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
- Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego.
- W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.
NAPISZ DO NAS
KONTAKT BEZPOŚREDNI
Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta
ul. Wrocławska 87, 30-011 Kraków
pl. Solny 14 lok. 3, 50-062 Wrocław
Działamy na terenie całej Polski.