Rejestr reklamacji

Automatyzacja procesu koordynowania realizacji pod kątem jej rozpatrywania, działań po reklamacyjnych oraz podsumowania wskaźników reklamacyjnych.

CASE STUDY 216
Rejestr reklamacji

  • Obszar: Automatyzacja procesu koordynowania realizacji

  • Obszar dodatkowy: Podsumowania wskaźników reklamacyjnych

  • Zatrudnienie: +300

64%

Poprawa efektywności obsługi reklamacji o 64%

86%

Automatyzacja 86% czynności związanych z procesem reklamacji klienta i dostawcy

Poznaj system ZaPro

System do zarządzania produkcją dla firm MŚP do 70 pracowników. Pomaga właścicielom i kierownikom ogarnąć planowanie, zlecenia i ludzi – bez stresu. Zamiast domysłów masz dane. Zamiast pożarów – plan.

  • Nie wiesz dokładnie, co się dzieje na hali? To produkcja rządzi Tobą – nie Ty nią.

  • ERP kosztuje fortunę i wdraża się miesiącami. A Ty musisz działać tu i teraz.

  • Pracujecie więcej, a zyski maleją? To znak, że gdzieś mamy “przeciek”.

Wyzwania klienta

Brak odpowiednich narzędzi

Prowadzenie bazy reklamacji w Excelu

Podsumowania

Ręczne podsumowanie kosztów reklamacji.

Brak oprogramowania

Ręczne przygotowywanie dokumentów 

Podjęte działania

  • Generowanie dokumentów reklamacyjnych

  • Skrócenie czasu raportowania kontroli jakości 

  • Przygotowanie podsumowania wskaźników reklamacyjnych

  • Automatyzacja czynności w procesie reklamacji

Uzyskane korzyści

  • Wyeliminowanie przepisywania raportów w formie papierowej

  • Uszczelnienie kontroli jakości

  • Poprawienie procesu rozpatrywania reklamacji – automatyzacja czynności

  • Automatyzacja podsumowywania kosztów reklamacji

Rejestr reklamacji - widok ogólny

Fot. 1 Rejestr reklamacji – widok ogólny

 

Rejestr reklamacji - widok reklamacji

Fot. 2 Rejestr reklamacji – widok reklamacji

Fot. 3 Rejestr reklamacji – działania

   KONTAKT

  • Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
  • Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego. 
  • W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.

NAPISZ DO NAS

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta