Zakupy – zamówienia od dostawcy

CASE STUDY 217
Zamówienia od dostawcy

  • Obszar: Zakupy – zamówienia od dostawcy

  • Obszar dodatkowy: Udokumentowanie zamówień, priorytetowanie zamówień,

  • Zatrudnienie: 50

88%

Wzrost terminowości dostaw z 75% do 88%

100%

100% ulokowanych produktów

Wyzwania klienta

Organizacja czasu

Opóźnione dostawy

Brak priorytetyzacji

Brak priorytetów wśród zamówień

Błędy

Błędy w druku – nieaktualne pdfy

Podjęte działania

  • Wprowadzenie bazy danych i zamówień

  • Wyświetlanie wszystkich zamówień według daty

  • Zaznaczenie na czerwono zamówień priorytetowych

  • Możliwość aktualizowania statusu

  • Zamówienia są załączone z aktualnym pdf wraz z historią

  • Podgląd dla wszystkich pracowników

Uzyskane korzyści

  • Łatwość zmiany etapu realizacji zamówienia

  • Bieżący monitoring zamówień

  • Prosta i szybka inwentaryzacja

  • Łatwość obliczenia kosztu wyprodukowania zamówienia

  • Analiza danych i raportowanie

  • Optymalizacja procesów logistycznych

Sprawdź, jak wygląda aplikacja w praktyce!

Poznaj system ZaPro

System do zarządzania produkcją dla firm MŚP do 70 pracowników. Pomaga właścicielom i kierownikom ogarnąć planowanie, zlecenia i ludzi – bez stresu. Zamiast domysłów masz dane. Zamiast pożarów – plan.

  • Nie wiesz dokładnie, co się dzieje na hali? To produkcja rządzi Tobą – nie Ty nią.

  • ERP kosztuje fortunę i wdraża się miesiącami. A Ty musisz działać tu i teraz.

  • Pracujecie więcej, a zyski maleją? To znak, że gdzieś mamy “przeciek”.

Fot. 1 Zamówienia od dostawcy – menu boczne

Fot. 2 Zamówienia od dostawcy – widok główny

Fot. 3 Zamówienia od dostawcy – widok na produkty

Fot. 4 Zamówienia od dostawcy – dodawanie produktu

   KONTAKT

  • Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
  • Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego. 
  • W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.

NAPISZ DO NAS

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta