Rejestr reklamacji

BranżaPrzetwórstwo stali
Zatrudnienie+150
ProcesKontrola jakości
ZałożeniaRozwiązanie problemów takich jak: pominięcia, niedotrzymane terminy, problemy komunikacyjne na linii firma – klient
15%

Skrócenie czasu wprowadzania danych o 15%

48h

Systemowe zamknięcie działań krótkoterminowych w czasie 48 h

Zdecydowanie polecam pracę z firmą Lean Action Plan. Skupia się na potrzebach klienta, jednocześnie dzieląc się swoim doświadczeniem z innych organizacji,

manaHR

Straty klienta

  • Brak jasno wyznaczonego zespołu odpowiedzialnego za działania naprawcze

  • Brak standardu obsługi reklamacji

  • Brak danych na temat kosztów reklamacji

  • Długi Lead Time dla działań o charakterze krótkoterminowym

Podjęte działania

  • Opracowanie bazy reklamacji wyposażonej w mechanizm monitorowania postępów działań

  • Opracowanie kompleksowych statystyk dotyczących reklamacji

  • Opracowanie formularzy wprowadzania danych

  • Usprawnienie komunikacji z klientem oraz wewnątrz zespołu

Uzyskane korzyści

Skrócenie czasu wprowadzania danych o 15%

Wyeliminowanie błędów i pominięć danych

Systemowe zamknięcie działań krótkoterminowych w czasie 48 h

Excel - Baza reklamacji

Fot. 1 – Formularz wprowadzania danych

 

 

rejestr reklamacji

Fot. 2 –  Statystyki

Szukasz rozwiązania dla swojej firmy? Napisz do nas!

Odpowiemy w ciągu 1. dnia roboczego, aby porozmawiać o Twoich wyzwaniach.


KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta