Rejestr reklamacji

BranżaPrzetwórstwo stali
Zatrudnienie+150
ProcesKontrola jakości
ZałożeniaRozwiązanie problemów takich jak: pominięcia, niedotrzymane terminy, problemy komunikacyjne na linii firma – klient
15%

Skrócenie czasu wprowadzania danych o 15%

48h

Systemowe zamknięcie działań krótkoterminowych w czasie 48 h

Zdecydowanie polecam pracę z firmą Lean Action Plan. Skupia się na potrzebach klienta, jednocześnie dzieląc się swoim doświadczeniem z innych organizacji,

manaHR

Straty klienta

  • Brak jasno wyznaczonego zespołu odpowiedzialnego za działania naprawcze

  • Brak standardu obsługi reklamacji

  • Brak danych na temat kosztów reklamacji

  • Długi Lead Time dla działań o charakterze krótkoterminowym

Podjęte działania

  • Opracowanie bazy reklamacji wyposażonej w mechanizm monitorowania postępów działań

  • Opracowanie kompleksowych statystyk dotyczących reklamacji

  • Opracowanie formularzy wprowadzania danych

  • Usprawnienie komunikacji z klientem oraz wewnątrz zespołu

Uzyskane korzyści

Skrócenie czasu wprowadzania danych o 15%

Wyeliminowanie błędów i pominięć danych

Systemowe zamknięcie działań krótkoterminowych w czasie 48 h

Excel - Baza reklamacji

Fot. 1 – Formularz wprowadzania danych

 

 

rejestr reklamacji

Fot. 2 –  Statystyki

Zobacz więcej

NARZĘDZIOWNIA

Kontrola stanów i jakości narzędzi w konkretnych miejscach pracy

  • Czas przeprowadzenia inwentaryzacji spadł o 84%

  • Koszt zaginionych narzędzi spadł o 63%

zobacz

ZGŁASZANIE PROBLEMÓW

Koordynowanie Zgłaszania i Rozwiązywania Problemów

  • Oszczędność czasu o 15% dziennie

  • Wpisywanie ok 100 problemów wewnętrznych miesięcznie

zobacz

KARTY PRACY

Monitorowanie czasu realizacji zleceń w branży produkcyjnej

Karty Pracy
  • Zwiększenie efektywności pracy o 12%

  • Oszczędność 300 godzin pracy na weryfikacji statusu zleceń w skali roku

zobacz
Metconcept - referencje Lean Action Plan
EPA logo referencje lean
Metconcept - referencje Lean Action Plan
EPA logo referencje lean
ZOBACZ WIĘCEJ

   KONTAKT

  • Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
  • Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego. 
  • W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.

NAPISZ DO NAS

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta