Planowanie serwisów
CASE STUDY 234
Aplikacja do planowania serwisów
Obszar: Planowanie serwisów
Obszar dodatkowy: Potwierdzanie wykonania serwisów
Zatrudnienie: 200+
Proces obsługi biurowej serwisu został skrócony o 63%
Terminowość wykonywania serwisów wzrosła o 19%
Wyzwania klienta
Przykłady realizacji
Firma specjalizująca się w produkcji okien napotkała poważne problemy w swoim procesie produkcyjnym. Brak efektywnego zarządzania danymi dotyczącymi serwisu i konserwacji maszyn powodował znaczne straty. Główne wyzwania firmy obejmowały przykładowo brak spójności informacji dotyczących serwisu, które były rozproszone na różnych kartach i w różnych systemach. To utrudniało serwisantom szybkie dostarczanie niezbędnych informacji. W firmie panował brak precyzyjnych informacji o czasochłonności napraw, co wpływało na planowanie zasobów i wydajność pracowników. Sprawę pogarszał brak spójnego systemu zarządzania harmonogramami.
KONTAKT
- Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
- Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego.
- W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.
NAPISZ DO NAS
KONTAKT BEZPOŚREDNI
Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta
ul. Wrocławska 87, 30-011 Kraków
pl. Solny 14 lok. 3, 50-062 Wrocław
Działamy na terenie całej Polski.