WARSZTATY ZARZĄDZANIE PROCESAMI
Warsztat zamknięty w Twojej firmie
Cel i opis warsztatu:
Zapoznaj się z podejściem procesowym, które umożliwia efektywne modelowanie metod biznesowych. Dzięki temu jesteś w stanie określić ich istotność oraz efektywną drogę optymalizacji, a także monitorować ciągły postęp wykorzystując cykliczną analizę wskaźników. Całość szkolenia oparta jest o grupowe warsztaty, które przygotują uczestników do zrozumienia całego procesu prowadzące do wzrostu zadowolenia klienta.
Jak wyglądają warsztaty?
Program dostosowany zostanie do indywidualny potrzeb organizacji. Obszary szkolenia:
Podejście procesowe:
Definicja procesu
Klient procesu
Rodzaje procesów
Modelowanie biznesowe – łączenie wszystkich procesów
SIPOC – szczegółowa analiza
Zarządzanie procesami:
Definiowanie właścicieli
Określenie dojrzałości procesowej – poziom optymalizacji
Wpływ na wyniki firmy
Strategia optymalizacyjna
Wskaźniki:
Wdrażanie
SMART – strategia określania celów
Przykłady wskaźników
Cykl doskonalenia
Co dają warsztaty z nami?
Ustalenie wspólnego kierunku działań
Określenie strategii uwzględniającej warunki rynku
Sprecyzowanie działań dla każdego działu oraz poziomu organizacji
Powiązanie działań z kluczowymi wskaźnikami firmy
Możliwość szybkiego reagowania na problemy
Ile kosztuje współpraca?
Koszty współpracy uzależnione są od wybranego zakresu współpracy i wielkości firmy. Na początku można widzieć to jako koszt, ale docelowo ma to być inwestycja, która przynosi odpowiedni zwrot.
Nasze stawki wynoszą od 3 do 5 tys. PLN za dzień doradztwa oraz 5 do 6,5 tys. PLN za szkolenia i warsztaty.
Dodatkowo, do tych stawek mogą być doliczone koszty logistyczne, takie jak transport (1,15 PLN za km) oraz nocleg (300 PLN w razie potrzeby).
Interesują Cię warsztaty? Uzupełnij formularzy, aby poznać szczegóły.
Zostaw kontakt, odzwonimy i porozmawiamy, czy warsztat sprawdzi się w Twojej firmie.
Zaufali nam
Prowadzący szkolenie wykazał się wysokim poziomem przygotowania merytorycznego oraz praktycznego. Program szkolenia został trafnie dopasowany do specyfiki naszej branży, a zdobyte umiejętności z pewnością pozwolą na usprawnienie procesów w codziennej pracy biura.
Całość opierała się na przykładach z naszej firmy, co dawało uczestnikom możliwość szybkiego przeniesienia zdobytej wiedzy na swoje procesy. Wszyscy wyszli ze spotkań zainspirowani o bogatsi o nowe umiejętności, co potwierdza ankieta opinii zwrotnej ze średnim wynikiem 92% zadowolenia.
Od początku było widać zaangażowanie pracowników oraz dobrą współpracę z osobą zewnątrz. Polecam z pełną odpowiedzialnością i świadomością firmę Lean Action Plan w ramach nie tylko rozwoju i doskonalenia organizacji ale też rozwoju indywidualnego pracowników.
KONTAKT BEZPOŚREDNI
Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta
ul. Wrocławska 87, 30-011 Kraków
pl. Solny 14 lok. 3, 50-062 Wrocław
Działamy na terenie całej Polski.