ZARZĄDZANIE PROCESAMI

Zapoznaj się z podejściem procesowym, które umożliwia efektywne modelowanie metod biznesowych. Dzięki temu jesteś w stanie określić ich istotność oraz efektywną drogę optymalizacji, a także monitorować ciągły postęp wykorzystując cykliczną analizę wskaźników. Całość szkolenia oparta jest o grupowe warsztaty, które przygotują uczestników do zrozumienia całego procesu prowadzące do wzrostu zadowolenia klienta. Szkolenie może odbyć się w formie stacjonarnej lub online. 

“Szkolenie zostało “uszyte” dokładnie pod potrzeby naszego biznesu i dostosowane do naszych oczekiwań”

Magdalena Bartosiak, HR Business Partner
TERMINdo ustalenia
CZAS TRWANIA8 godzin
MIEJSCECała Polska
CENAod 5 – 6,5 tys. PLN/dzień
FORMAZamknięte
ZOBACZ, OD CZEGO ZALEŻY CENA!
Obszary szkolenia

 Podejście procesowe

    Definicja procesu
    Klient procesu
    Rodzaje procesów
    Modelowanie biznesowe – łączenie wszystkich procesów
    SIPOC – szczegółowa analiza

Zarządzanie procesami

    Definiowanie właścicieli
    Określenie dojrzałości procesowej – poziom optymalizacji
   Wpływ na wyniki firmy
   Strategia optymalizacyjna

Wskaźniki

  Wdrażanie
  SMART – strategia określania celów
  Przykłady wskaźników
  Cykl doskonalenia

Program dostosowany zostanie do indywidualny potrzeb organizacji.

Korzyści

  Ustalenie wspólnego kierunku działań
  Określenie strategii uwzględniającej warunki rynku
  Sprecyzowanie działań dla każdego działu oraz poziomu organizacji
  Powiązanie działań z kluczowymi wskaźnikami firmy
  Możliwość szybkiego reagowania na problemy

Dla kogo jest to szkolenie? 

Praktyczne szkolenie warsztatowe dla kadry kierowniczej firm produkcyjnych: liderów, brygadzistów, kierowników działów produkcji, UR, jakości.

jeżeli w Twojej firmie masz kadrę średniego kierownictwa, która nie potrafi utrzymać wdrożonych zmian to szkolenie nie jest dla Ciebie 

Kto poprowadzi szkolenie?

Szkolenie poprowadzi trener z kilkuletnim doświadczeniem. Konkretną osobę prowadzącą dopasowujemy po etapie badania potrzeb. Tak, aby trener miał jak największe doświadczenie w branży, którą reprezentuje firma.

POZNAJ NAS LEPIEJ

Dodatkowe korzyści

  Certyfikat ukończenia szkolenia

W cenę szkolenia wliczone są materiały szkoleniowe

DOSTĘP DO KURSU ON LINE – INTRO TO LEAN (www.kursylean.pl)

Schemat współpracy

Badanie potrzeb

Podczas spotkania online doprecyzowujemy oczekiwania i wspólnie określamy optymalne rozwiązanie

Oferta współpracy

Propozycja Lean Action Plan i omówienie współpracy na podstawie zebranych informacji

Realizacja działań

Przeprowadzenie warsztatów zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami i harmonogramem działań

Follow up

Zaproponujemy spotkanie po ustalonym czasie i sprawdzimy postęp realizacji planu

Ile kosztuję współpraca?

Koszty współpracy uzależnione są od wybranego zakresu współpracy i wielkości firmy. Na początku można widzieć to jako koszt, ale docelowo ma to być inwestycja, która przynosi odpowiedni zwrot.

Nasze stawki wynoszą od 3 do 5 tys. PLN za dzień doradztwa oraz 5 do 6,5 tys. PLN za szkolenia i warsztaty.
Dodatkowo, do tych stawek mogą być doliczone koszty logistyczne, takie jak transport (1,15 PLN za km) oraz nocleg (300 PLN w razie potrzeby).

Kliknij i dowiedz się więcej o cenie!

Nie wiesz, czy szkolenie jest dla Ciebie?

Podczas konsultacji omówimy potrzeby rozwojowe Twojej firmy. Konsultacja nie zobowiązuje do zakupu usługi.

Bezpłatna konsultacja
Więcej szkoleń

Sprawdź najnowsze wpisy

  • zarządzanie rosnącymi kosztami pracy

Zarządzanie rosnącymi kosztami pracy

Zarządzanie rosnącymi kosztami pracy Też masz wrażenie, że koszty utrzymania firmy wciąż się zwiększają? Niestety, wzrost kosztów utrzymania firmy dotyka każde przedsiębiorstwo - i niestety, jest to czynnik zewnętrzny związany w [...]

   KONTAKT

  • Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
  • Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego. 
  • W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.

NAPISZ DO NAS

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta