CASE STUDY 201
Zarządzanie reklamami na Amazon ADS
Opis przypadku
Branża
E-commerce
Główne procesy
Zakupy, logistyka, magazynowanie, sprzedaż
Założenia
Automatyzacja zarządzania płatnymi reklamami na Amazon ADS
BRANŻA
E-COMMERCE
ZATRUDNIENIE
+ 200
PROCES
SPRZEDAŻ
NARZĘDZIE
EXCEL i MIRRO
Straty
Ręczna analiza i modyfikacja reklam
Wzrost liczby produktów generował dodatkowy etat do obsługi reklam
Ręczna analiza była obarczona dużym błędem
ACOS dla wielu produktów bym zbyt duży
Rosnący budżet reklamowy nie przekładał się na bezpośredni zwrot z inwestycji
Podjęte działania
Import raportów z Amazon z danymi o kampaniach
Projektowanie scenariuszy zmiany BID wg ACOS, Clicks, CTR, Orders, Marży
Narzędzie do modyfikacji stawki BID wg ścieżki scenariuszowej
Uzyskane korzyści
Oszczędzenie 1 etatu
Możliwość skupienia się na kluczowych kampaniach i produktach
Średnia poprawa ACOS o 20%
Jeżeli chcesz, tak jak nasi klienci, rozwijać swoje przedsiębiorstwo, skontaktuj się z nami i umów się
na spotkanie, na którym porozmawiamy o Twoich potrzebach i dopasujemy najlepsze rozwiązanie..
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
OMÓWIMY MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY
Kraków, ul Wrocławska 87
pgolonka@leanactionplan.pl