Zarządzanie transportem

CASE STUDY 241

Aplikacja do zarządzania transportem

  • Branża: Automotive

  • Obszar: Zarządzanie transportem własnym

  • Obszar: Zarządzanie transportem spedycyjnym

  • Zatrudnienie: 60

Zarządzanie transportem

Wyzwania klienta

Nieefektywne

wykorzystanie pojazdów

Brak danych

do rozliczeń z Klientami

Opóźnienia

dostaw do klientów

Podjęte działania

  • Przygotowanie aplikacji webowej i mobilnej

  • Monitorowanie planowanych i realizowanych kosztów

  • Rozliczanie rzeczywistych kosztów z Klientami

  • Przygotowanie widoków map do planowania tras

  • Automatyczne tygodniowe raporty mailowe

Uzyskane korzyści

  • Zmniejszenie ilości nieterminowych dostaw

  • Kontrola nad wykorzystaniem samochodów flotowych

  • Zwiększenie efektywności wykorzystania floty pojazdów i redukcja kosztów operacyjnych

  • Poprawa komunikacji i obsługi Klienta

  • Precyzyjne przypisanie rzeczywistych kosztów do zamówienia

aplikacja do zarządzania transportem

Zarządzanie transportem- widok na wpis

zarządzanie transportem

Zarządzanie transportem- widok na mapę

Aplikacja do zarządzania transportem

Zarządzanie transportem- widok na start

Wdrożenie aplikacji: Zarządzanie transportem u Klienta

Przed wdrożeniem aplikacji Zarządzanie Transportem, Firma borykała się z poważnymi problemami związanych z opóźnieniami w dostawach, nieefektywnym wykorzystaniem pojazdów oraz brakiem dokładnych danych na temat planowanych terminów dostaw. Klient dowiadywał się o dostawie dzień przed jej terminem. Nie były kontrolowane koszty transportu, a system ich rozliczania z klientami był nieprecyzyjny. Wszystkie problemy były przekazane to twórców aplikacji i wspólnie stworzyliśmy rozwiązanie, które pomogło nam zapanować nad chaosem w tym obszarze.

Dzięki temu, Klitent ma kontrolę nad kosztami, a zarządzanie flotą logistyczną jest efektywne i nie generuje strat. Aplikacja do zarządzania transportem sprawiła, że dostawy do Klientów są bardziej terminowe, a obsługa Klienta działa lepiej.

   KONTAKT

  • Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
  • Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego. 
  • W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.

NAPISZ DO NAS

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta