Szkolenie/Warsztaty Podejmowanie decyzji

Warsztat zamknięty w Twojej firmie

Zapytaj o warsztaty

Cel i opis warsztatu:

Celem szkolenia jest udoskonalenie umiejętności w zakresie podejmowania decyzji. Całość szkolenia oparta jest o grupowe warsztaty, podczas których uczestnicy poznają różne podejścia do podejmowania decyzji, a także techniki i narzędzia do rozwiązywania problemów. Uczestnicy nauczą się, nie tylko, w jaki sposób trafnie podejmować decyzje, ale także jak zarządzać zmianą w organizacji.

Jakie problem możemy rozwiązać?

  • Zaburzenia komunikacyjne
  • Błędy w podejmowaniu decyzji
  • Nieprzyjmowanie informacji zwrotnej przez pracowników
  • Brak wiedzy — jak zarządzać zmianą w organizacji
  • Opór przed zmianą

Warsztaty idealne dla dyrektorów, inżynierów, liderów i pracowników na każdym szczeblu produkcji! Nie sprawdzą się w firmach opornych na zmiany i innowacje.

Jak wyglądają warsztaty?

Czas trwania: 1-3 dni. Program ustalany indywidualnie.

Przykładowe obszary tematyczne: 

 Różne podejścia do podejmowania decyzji

 Błędy w podejmowaniu decyzji

 Błędy logiczne

 Zdolność podejmowania decyzji

 Obszary inteligencji

 Proces podejmowania decyzji

 Etapy procesu podejmowania decyzji
 Analiza danych
 Kreatywność procesu podejmowania decyzji
 Formułowanie wniosków logicznych

 Techniki i narzędzi do analizy i rozwiązywania problemów

 Zarządzanie zmianą w organizacji

 Efektywna komunikacja
 Reakcja na opór

 Wywieranie wpływu

Premiowanie na produkcji
system premiowy na produkcji
premiowanie na produkcji

Co zyska Twoja firma?

Poprawa komunikacji wewnątrz organizacji.

Wiedza, w jaki sposób skutecznie wywierać wpływ.

 Umiejętność radzenia sobie w problemowych sytuacjach wśród pracowników.

Ile kosztuje współpraca?

Koszty współpracy uzależnione są od wybranego zakresu współpracy i wielkości firmy. Na początku można widzieć to jako koszt, ale docelowo ma to być inwestycja, która przynosi odpowiedni zwrot.

Stawka dzienna 3 500 – 5 000 zł netto za dzień doradczy
Stawka dzienna 5 000 – 6 500 zł netto za dzień warsztatowy
+ koszty logistyki

Interesują Cię szkolenie?

Zostaw kontakt, odzwonimy i porozmawiamy, czy warsztat sprawdzi się w Twojej firmie.

Zaufali nam

Prowadzący szkolenie wykazał się wysokim poziomem przygotowania merytorycznego oraz praktycznego. Program szkolenia został trafnie dopasowany do specyfiki naszej  branży, a zdobyte umiejętności z pewnością pozwolą na usprawnienie procesów w codziennej pracy biura.

Jakub Kowalski , Dyrektor Biura Logistyki TORPOL

Całość opierała się na przykładach z naszej firmy, co dawało uczestnikom możliwość szybkiego przeniesienia zdobytej wiedzy na swoje procesy. Wszyscy wyszli ze spotkań zainspirowani o bogatsi o nowe umiejętności, co potwierdza ankieta opinii zwrotnej ze średnim wynikiem 92% zadowolenia.

Krzysztof Kowalski , Prezes Zarządu DUON Dystrybucja
Od początku było widać zaangażowanie pracowników oraz dobrą współpracę z osobą zewnątrz. Polecam z pełną odpowiedzialnością i świadomością firmę Lean Action Plan w ramach nie tylko rozwoju i doskonalenia organizacji ale też rozwoju indywidualnego pracowników.
Arkadiusz Bors, Dyrektor Produkcji Europharma Alliance

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta