Rozwiązywanie konfliktów
Celem szkolenia jest udoskonalenie umiejętności w zakresie zarządzania i świadomego rozwiązywania konfliktów. Całość szkolenia oparta jest o grupowe warsztaty, które nauczą uczestników budowania zdrowych relacji. Uczestnicy nauczą się, w jaki sposób skutecznie rozwiązywać konflikty i bronić się przed manipulacją. Szkolenie może odbyć się w formie stacjonarnej lub online.
Problemy, które możemy rozwiązać
Zaburzenia komunikacyjne
Brak zaangażowania pracowników
Chaos na produkcji
Brak wiedzy — jak przeprowadzać trudne rozmowy z pracownikami
Konflikty między pracownikami
“Szkolenie zostało “uszyte” dokładnie pod potrzeby naszego biznesu i dostosowane do naszych oczekiwań”
![logo_PIFS_glowne_transparent](https://leanactionplan.pl/wp-content/uploads/2022/07/logo_PIFS_glowne_transparent.png)
Zapobieganie sytuacjom konfliktowym
Obrona przed manipulacjami
Asertywność
Trening merytorycznej dyskusji
Warsztaty praktyczne
Podsumowanie
Program dostosowany zostanie do indywidualny potrzeb organizacji.
Poznanie różnych praktycznych form zarządzania konfliktem
Nabycie umiejętności radzenie sobie w sytuacjach trudnych
Wiedza, w jaki sposób skutecznie realizować cele i zapobiegać sytuacjom konfliktowym
Poprawa komunikacji wewnątrz organizacji
Praktyczne szkolenie warsztatowe dla: liderów, kierowników, osób zarządzających zespołem i specjalistów wspierających procesy zmiany
jeżeli w Twojej firmie masz kadrę średniego kierownictwa, która nie potrafi utrzymać wdrożonych zmian to szkolenie nie jest dla Ciebie
Szkolenie poprowadzi trener z kilkuletnim doświadczeniem we wspieraniu umiejętności miękkich wśród pracowników produkcyjnych. Konkretną osobę prowadzącą dopasowujemy po etapie badania potrzeb. Tak, aby trener miał jak największe doświadczenie w branży, którą reprezentuje firma.
Dodatkowe korzyści
![1](https://leanactionplan.pl/wp-content/uploads/2022/07/1.png)
Certyfikat ukończenia szkolenia
![2](https://leanactionplan.pl/wp-content/uploads/2022/07/2.png)
W cenę szkolenia wliczone są materiały szkoleniowe
![3](https://leanactionplan.pl/wp-content/uploads/2022/07/3.png)
DOSTĘP DO KURSU ON LINE – INTRO TO LEAN (www.kursylean.pl)
Schemat współpracy
Badanie potrzeb
Podczas spotkania online doprecyzowujemy oczekiwania i wspólnie określamy optymalne rozwiązanie
Oferta współpracy
Propozycja Lean Action Plan i omówienie współpracy na podstawie zebranych informacji
Realizacja działań
Przeprowadzenie warsztatów zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami i harmonogramem działań
Follow up
Zaproponujemy spotkanie po ustalonym czasie i sprawdzimy postęp realizacji planu
Ile kosztuję współpraca?
Koszty współpracy uzależnione są od wybranego zakresu współpracy i wielkości firmy. Na początku można widzieć to jako koszt, ale docelowo ma to być inwestycja, która przynosi odpowiedni zwrot.
Nasze stawki wynoszą od 3 do 5 tys. PLN za dzień doradztwa oraz 5 do 6,5 tys. PLN za szkolenia i warsztaty.
Dodatkowo, do tych stawek mogą być doliczone koszty logistyczne, takie jak transport (1,15 PLN za km) oraz nocleg (300 PLN w razie potrzeby).
Sprawdź najnowsze wpisy
Jak jednostka w organizacji może przekonać resztę do zmian?
Jak jednostka w organizacji może przekonać resztę do zmian? Heraklit z Efezu głosił, że „jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana”. Jak to w takim razie jest, skoro naprawdę [...]
Sposoby kierownika produkcji na zwiększenie zaangażowania pracowników
Sposoby kierownika produkcji na zwiększenie zaangażowania pracowników Kierowniku, zastanawiałeś się kiedyś dlaczego Twój zespół nie jest zgrany i ciężko jest Ci nad nim zapanować? Pracownicy wykonują zadania po swojemu, [...]
TWI – Training Within Industry
TWI TRAINING WITHIN INDUSTRY Celem programu TWI (Training Within Industry) jest rozwój umiejętności przełożonych (brygadzistów, mistrzów, liderów itp.) odpowiedzialnych za kierowanie pracownikami. Pozwala w krótkim czasie rozwinąć potrzebne kompetencje, przyczyniając się tym samym [...]
KONTAKT
- Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
- Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego.
- W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.
NAPISZ DO NAS
KONTAKT BEZPOŚREDNI
Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta
ul. Wrocławska 87, 30-011 Kraków
pl. Solny 14 lok. 3, 50-062 Wrocław
Działamy na terenie całej Polski.