Szkolenie Koło jakości
Warsztat zamknięty w Twojej firmie
Cel i opis warsztatu:
Każde przedsiębiorstwo ma kłopoty, jednak nie każde potrafi je efektywnie rozwiązywać. Aby działania prowadzące do ich wyeliminowania przynosiły największe korzyści, należy metodycznie podchodzić do danego tematu. Określanie kluczowych problemów w danym momencie oraz rozwiązywanie ich przyczyny źródłowej jest najistotniejsze, aby niekorzystne sytuacje się nie powtarzały.
Program wydarzenia opiera się na przykładach z wewnątrz firmy i realizowany jest – w przeważającej części – na hali produkcyjnej, w biurze czy obszarze magazynowym.
Jakie problem możemy rozwiązać?
- Chaos na produkcji
- Nieefektywność procesów
- Marnotrawstwo
- Opór przed zmianą
Jak wyglądają warsztaty?
Czas trwania: 1-3 dni. Program ustalany indywidualnie.
Przykładowy program:
Koło jakości:
Model góry
Metodologie rozwiązywania problemów
Funkcjonowanie systemu
Priorytetyzacja działań
Zapobieganie błędom:
Przyczyny źródłowe problemu
Poka – Yoka
Metody wzorcowe
System Paszportowy
Klinika jakości:
System Zgłaszania Problemów
Klinika jakości
DMAIC
Narzędzia oraz metody
Wizualizacja danych – przykłady arkuszy
Co zyska Twoja firma?
Poprawa efektywności i jakości procesów.
Minimalizacja ryzyka wystąpienia błędów w procesach.
Nauka efektywnego rozwiązywania problemów.
Ile kosztuje współpraca?
Koszty współpracy uzależnione są od wybranego zakresu współpracy i wielkości firmy. Na początku można widzieć to jako koszt, ale docelowo ma to być inwestycja, która przynosi odpowiedni zwrot.
Stawka dzienna 3 500 – 5 000 zł netto za dzień doradczy
Stawka dzienna 5 000 – 6 500 zł netto za dzień warsztatowy
+ koszty logistyki
Interesują Cię szkolenie?
Zostaw kontakt, odzwonimy i porozmawiamy, czy warsztat sprawdzi się w Twojej firmie.
Zaufali nam
Prowadzący szkolenie wykazał się wysokim poziomem przygotowania merytorycznego oraz praktycznego. Program szkolenia został trafnie dopasowany do specyfiki naszej branży, a zdobyte umiejętności z pewnością pozwolą na usprawnienie procesów w codziennej pracy biura.
Całość opierała się na przykładach z naszej firmy, co dawało uczestnikom możliwość szybkiego przeniesienia zdobytej wiedzy na swoje procesy. Wszyscy wyszli ze spotkań zainspirowani o bogatsi o nowe umiejętności, co potwierdza ankieta opinii zwrotnej ze średnim wynikiem 92% zadowolenia.
Od początku było widać zaangażowanie pracowników oraz dobrą współpracę z osobą zewnątrz. Polecam z pełną odpowiedzialnością i świadomością firmę Lean Action Plan w ramach nie tylko rozwoju i doskonalenia organizacji ale też rozwoju indywidualnego pracowników.
KONTAKT BEZPOŚREDNI
Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta
ul. Wrocławska 87, 30-011 Kraków
pl. Solny 14 lok. 3, 50-062 Wrocław
Działamy na terenie całej Polski.