DŁUGIE TERMINY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

Czy u ciebie również pojawiają się te problemy?

Klienci zgłaszają opóźnienia, a Ty czujesz się bezradny i nie wiesz, jak sobie poradzić z tą sytuacją.

Nie wiesz, jakie konkretne działania możesz podjąć, aby skrócić długie terminy realizacji zamówień i osiągnąć większą efektywność?

Słyszałeś o narzędziach do skracania długich terminów realizacji zamówień, ale nie wiesz, od czego zacząć?

Nie wiesz, jak prognozować czas realizacji zamówień?

KLIKNIJ I ZOBACZ JAKIE MASZ ROZWIĄZANIA
KLIKNIJ I ZAPISZ SIĘ NA BEZPŁATNĄ KONSULTACJĘ

W czasie 1-godzinnego spotkania
pokażemy Ci dobre praktyki i konkretne przykłady!

Chcemy Ci pomóc poukładać firmę!

Sprawdź jak — słuchając. W drodze do pracy, czy na spacerze … tak jak Ci wygodnie.

Jakie masz rozwiązania?

Nie robić nic. Nie reagowanie może prowadzić do poważnego pogorszenia rentowności firmy, zmniejszenia konkurencyjności na rynku oraz trudności w utrzymaniu stabilności finansowej w perspektywie kilku lat.

Wdrożyć proste rozwiązanie aplikację — Zamówienia od dostawcy, dzięki której możesz łatwo zarządzać zamówieniami do klientów, koordynować ich statusy i przypisywać priotytety.

Wdrożenie projektu Logistyka Lean to kluczowe rozwiązanie dla skutecznego zarządzania przy wydłużonych terminach realizacji. Przeanalizujemy i zoptymalizujemy proces realizacji zamówień i opóźnień u klientów.

SPRAWDŹ APLIKACJĘ
BEZPŁATNA KONSULTACJA
WIĘCEJ O PROJEKCIE LOGISTYKA LEAN

Historia sukcesu

Problem: Firma miała trudności z zarządzaniem danymi dotyczącymi kontraktów. Czasochłonne uzyskiwanie informacji o realizacji kontraktów, brak aktualnego statusu produkcyjnego oraz duże ilości ręcznie wykonywanych czynności wpływały negatywnie na efektywność.

Przyczyny: Problemy wynikały z czasochłonnego pozyskiwania informacji o realizacji kontraktów, braku przekazywania zmian w kontraktach, manualnego generowania dokumentów oraz braku centralnej aplikacji.

5s

Rozwiązanie: Wdrożyliśmy aplikację z modułami dla różnych działów, umożliwiającymi skuteczne zarządzanie kontraktami, produkcją, logistyką, jakością, handlem oraz magazynem. Dodatkowo, wprowadziliśmy karty pracy dla pracowników produkcyjnych.

Wynik: Po wdrożeniu rozwiązania firma osiągnęła uporządkowanie danych, elektroniczne karty pracy, automatyczne obliczanie kosztów kontraktów, lepszy monitoring produkcji i magazynu, automatyczne generowanie dokumentów oraz bieżący dostęp do informacji na urządzeniach mobilnych, co przyczyniło się do wzrostu efektywności i konkurencyjności.

PRZED

  • Średni czas pozyskiwania informacji o realizacji kontraktów – 2 godziny

  • 80% dokumentów generowanych ręcznie

  • Tylko 20% pracowników z dostępem do informacji na urządzeniach mobilnych

  • Brak centralnej aplikacji

PO WDROŻENIU ROZWIĄZANIA

  • Średni czas pozyskiwania informacji o realizacji kontraktów skrócił się do 30 minut

  • 95% dokumentów generowanych jest automatycznie przez aplikację

  • 85% pracowników ma bieżący dostęp do danych na urządzeniach mobilnych

Więcej referencji

„Polecamy współpracę z firmą Lean Action Plan z uwagi na wytrwałość w realizowaniu działań oraz metodyczne podejście do ich organizacji.”

Leszek Dubiel
Wiceprezes zarządu

„Zdecydowanie polecamy współprace z Lean Action Plan. Pomimo ograniczeń pandemicznych profesjonalne podejście i zaangażowanie firmy pozwoliło zrealizować zaplanowane działania.”

Marcin Gawłowski
Prezes Zarządu

,,Zdecydowanie polecam firmę Lean Action Plan do współpracy w ramach działań usprawniających prace. Ich wiedza oraz doświadczenie pomagają w dużym stopniu na szybsze osiągniecie efektów.”

Arkadiusz Osuch
Dyrektor Generalny

Porozmawiajmy o Twoich wyzwaniach

Umów się na bezpłatną konsultację

Konkretnie i na temat. Odpowiedź na właściwie zadane pytanie może zaoszczędzić wiele godzin Twojej pracy. Do usłyszenia podczas rozmowy.

    Przesyłając zapytanie wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na przechowywanie i przetwarzanie Twoich danych przez witrynę zgodnie z zasadami naszej polityki prywatności.

    W ciągu jednego dnia roboczego otrzymasz propozycję terminów spotkań i będziesz mógł wybrać dla siebie dogodny termin.

    Jakie pytania mogę zadać?

    Każde! Oczywiście z zakresu naszych działań. Dotychczas zostaliśmy zapytani o: 

    • Jak obniżyć koszty produkcji?

    • Mam główne wskaźniki finansowe, ale nie widzę tego co dzieje się wewnątrz firmy – od czego zacząć?

    • Przymierzam się do budowy nowej hali produkcyjnej – jak zaprojektować dobry layout?

    • Mam więcej zleceń niż mogę przerobić, na co zwrócić uwagę żeby realizować sprzedaż?

    • Chciałbym wdrożyć Lean w firmie – od czego zacząć?

    • Jak zwiększyć wydajność?

    • Jak zmotywować ludzi do działania?

    • Jak właściwie zaplanować produkcję?

    Zajrzyj do naszej bazy wiedzy

    4 kluczowe obszary planowania produkcji

    Przejdź do artykułu
    Jak efektywnie planować produkcję przy dużej zmienności otoczenia

    Jak efektywnie planować produkcję przy dużej zmienności otoczenia?

    Przejdź do LIVE
    3.Analiza nagrań procesów – rozwiązanie Aplikacje Lean

    Aplikacje wspierające działania Lean

    Przejdź do artykułu
    Metconcept - referencje Lean Action Plan
    EPA logo referencje lean
    Metconcept - referencje Lean Action Plan
    EPA logo referencje lean
    ZOBACZ WIĘCEJ

       KONTAKT

    • Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
    • Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego. 
    • W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.

    NAPISZ DO NAS



      KONTAKT BEZPOŚREDNI

      Piotr Golonka

      Obsługa klienta:
      Piotr Golonka
      Kierownik projektów, konsultant