Dzień BHP

Opis i cel warsztatów:

Służba BHP powinna być widoczna w firmie każdego dnia, a kwestie bezpieczeństwa należy omawiać na bieżąco. To jest jasne! Są w roku jednak dni szczególne, po czubek wypełnione tematyką bezpieczeństwa. To oczywiście dzień bezpieczeństwasafety day lub wręcz tydzień bezpieczeństwa. To atrakcyjny oraz skuteczny sposób na przybliżenie pracownikom tematyki związanej z BHP w domu i w pracy. W wielu firmach praktyka organizacji tego eventu w duchu BHP zapisała się już na stałe w kalendarzu.

Korzyści dla uczestników:

  Umiejętność prawidłowej oceny i oszacowania ryzyka wystąpienia dolegliwości spowodowanych sposobem wykonywania pracy

   Poznanie zasad pierwszej pomocy

   Rozpoznanie zagrożeń występujących na stanowiskach

   Poznanie kwestii ewakuacji i ochrony przeciwpożarowej

   Zrozumienie podstawowych zasad ergonomii stanowisk pracy

   Rozpoznanie chorób zawodowych bezpośrednio związanych z wykonywaną pracą

Kiedy i gdzie zorganizować dzień bezpieczeństwa?

Nasi klienci na miejsce organizacji eventów wybierają przeróżne miejsca. Są to często: przyzakładowe place, sale konferencyjne, korytarze, stołówki pracownicze, a także wydzielone miejsce na halach produkcyjnych. W związku z tym, dzień BHP można zorganizować wiosną jak również w środku srogiej zimy. Dobrą okazją do organizacji wydarzenia o tematyce BHP jest także Światowy Dzień Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia w Pracy, który co roku przypada w dniu 28 kwietnia.

Pozostajemy otwarci na współpracę w oparciu o Państwa indywidualne oczekiwania i potrzeby.

Jakie aktywności najlepiej wybrać na event bhp?

Do wyboru masz naprawdę spory wachlarz aktywności na organizowane wydarzenie BHP. Wszystko zależy tutaj ściśle od potrzeb Twojej organizacji. Uniwersalna tematyka to z pewnością ochrona przeciwpożarowa – w tym pokazy gaśnicze z użyciem trenażera gaśniczego, komora dymowa czy też ćwiczenia ewakuacyjne z symulacją zadymienia budynku. Ponadczasową tematyką są również szkolenia z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej o różnej tematyce np.: RKO, użycie AED, pierwsza pomoc z wypadku samochodowego czy pierwsza pomoc dla rodzin.

Jeżeli chcesz zorganizować dzień BHP dla pracowników biurowych z pewnością może Cię zainteresować tematyka ergonomii – wspólne ćwiczenia rozluźniająco-wzmacniające z naszymi fizjoterapeutami lub audyty stanowisk biurowych z indywidualną regulacją sprzętu biurowego dla każdego pracownika. Jeżeli reprezentujesz branżę produkcyjną/logistyczną możemy Ci zaproponować m.in. instruktaże z zakresu ręcznego transportu ładunków (każdy kręgosłup za to podziękuje!), testowanie stosowanych środków ochrony indywidualnej w Twojej firmie, czy też warsztaty chemiczne w domu i w pracy (dobre praktyki będziesz mieć w małym paluszku!). Ta krótka lista nie wyczerpuje jednak proponowanej przez nas tematyki!

Jak przebiega proces? 

  • Skontaktuj się z nami.

  • Wspólnie dopasujemy rozwiązania.

  • Zbierzemy przykłady z Twojej firmy, aby odpowiednio dopasować program.

  • Przeprowadzamy event od A do Z.

  • Przekażemy Twoim pracownikom nagrody i wyróżnienia.

  • Opcjonalnie obsługa foto-video.

Sprawdź przykład obsługi video

Ile to kosztuje?

Cena ustalana jest indywidualne w zależności od liczby osób. Przedział cenowy 99 – 299 zł za osobę.

Zabawowe BHP

Podczas organizacji eventów z zakresu BHP, klienci często pytają nas, jak dodatkowo uatrakcyjnić wydarzenie konkursami lub nutką rywalizacji. Możemy urozmaicić przez następujące aktywności:

  bezpieczna fotobudka,
  zagadkowe kości,
  koło fortuny BHP/zdrowie.

Gadżety BHP

Zwieńczeniem organizowanego dnia BHP może być ciekawy konkurs dla wszystkich pracowników. Tutaj również możesz liczyć na pełne wsparcie z naszej strony. Przygotujemy dla Ciebie: krzyżówki, quizy, rebusy, gry (papierowe lub elektroniczne), a także plakaty promujące konkurs.

PYTAJ I ZBIERAJ ODPOWIEDZI

Kraków

ul. Wrocławska 87

30-011 Kraków

Wrocław

pl. Solny 14 lok. 3

50-062 Wrocław

Obsługa klienta:
Piotr Golonka
pgolonka@leanactionplan.pl
+48 508 969 080

NAPISZ DO NAS

[contact-form-7 id="5" title="Contact form 1"]