PRZYWÓDZTWO
I KIEROWANIE GRUPĄ
Kompetencje miękkie dotyczą cech psychofizycznych i umiejętności społecznych. Predyspozycje te pozwalają osiągnąć konkretne cele podczas pracy w grupie. Bardzo ważnym tematem jest także zdolność przekazywania informacji w formie prezentacji oraz umiejętność prowadzenia spotkań. Kompetencje miękkie, wbrew pozorom, można ćwiczyć i rozwijać.
Problemy, jakie możemy rozwiązać
Brak znajomości cech dobrego lidera
Nieprzyjmowanie informacji zwrotnej przez pracowników
Brak wiedzy — jak przeprowadzać trudne rozmowy z pracownikami
Chaos na spotkaniach
Opór przed zmianą
“Szkolenie zostało “uszyte” dokładnie pod potrzeby naszego biznesu i dostosowane do naszych oczekiwań”
Różnice kulturowe
Różnice w zarządzaniu
Przywództwo
Podstawowe narzędzia trenerskie
Zarządzanie zmianą:
Opór przed zmianą
Etapy zmiany
Benchmarking:
Tworzenie planu
Zbieranie informacji
Program dostosowany zostanie do indywidualny potrzeb organizacji.
Wzrost efektywności zarządzania ludźmi
Przejrzysty sposób prowadzenia prezentacji
Efektywne prowadzenie spotkań
Zrozumienie procesu zmiany
Poznanie metodyki uczenia się
Praktyczne szkolenie warsztatowe dla kadry kierowniczej firm produkcyjnych: liderów, brygadzistów, kierowników działów produkcji, UR, jakości.
jeżeli w Twojej firmie masz kadrę średniego kierownictwa, która nie potrafi utrzymać wdrożonych zmian to szkolenie nie jest dla Ciebie
Szkolenie poprowadzi trener z kilkuletnim doświadczeniem we wspieraniu umiejętności miękkich wśród pracowników produkcyjnych. Konkretną osobę prowadzącą dopasowujemy po etapie badania potrzeb. Tak, aby trener miał jak największe doświadczenie w branży, którą reprezentuje firma.
Dodatkowe korzyści
Certyfikat ukończenia szkolenia
W cenę szkolenia wliczone są materiały szkoleniowe
DOSTĘP DO KURSU ON LINE – INTRO TO LEAN (www.kursylean.pl)
Schemat współpracy
Badanie potrzeb
Podczas spotkania online doprecyzowujemy oczekiwania i wspólnie określamy optymalne rozwiązanie
Oferta współpracy
Propozycja Lean Action Plan i omówienie współpracy na podstawie zebranych informacji
Realizacja działań
Przeprowadzenie warsztatów zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami i harmonogramem działań
Follow up
Zaproponujemy spotkanie po ustalonym czasie i sprawdzimy postęp realizacji planu
Ile kosztuję współpraca?
Koszty współpracy uzależnione są od wybranego zakresu współpracy i wielkości firmy. Na początku można widzieć to jako koszt, ale docelowo ma to być inwestycja, która przynosi odpowiedni zwrot.
Nasze stawki wynoszą od 3 do 5 tys. PLN za dzień doradztwa oraz 5 do 6,5 tys. PLN za szkolenia i warsztaty.
Dodatkowo, do tych stawek mogą być doliczone koszty logistyczne, takie jak transport (1,15 PLN za km) oraz nocleg (300 PLN w razie potrzeby).
Sprawdź najnowsze wpisy
Jak jednostka w organizacji może przekonać resztę do zmian?
Jak jednostka w organizacji może przekonać resztę do zmian? Heraklit z Efezu głosił, że „jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana”. Jak to w takim razie jest, skoro naprawdę [...]
Sposoby kierownika produkcji na zwiększenie zaangażowania pracowników
Sposoby kierownika produkcji na zwiększenie zaangażowania pracowników Kierowniku, zastanawiałeś się kiedyś dlaczego Twój zespół nie jest zgrany i ciężko jest Ci nad nim zapanować? Pracownicy wykonują zadania po swojemu, [...]
Matryca kompetencji – produkcja, usługi, UR, jakość
Matryca kompetencji - produkcja, usługi, UR, jakość Czy inwestowanie w rozwój pracowników to dobry biznes? Seneka głosił „Non scholae sed vitae discimus”, co w przełożeniu z języka łacińskiego na [...]
KONTAKT
- Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
- Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego.
- W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.
NAPISZ DO NAS
KONTAKT BEZPOŚREDNI
Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta
ul. Wrocławska 87, 30-011 Kraków
pl. Solny 14 lok. 3, 50-062 Wrocław
Działamy na terenie całej Polski.