PRZYWÓDZTWO
I KIEROWANIE GRUPĄ

Kompetencje miękkie dotyczą cech psychofizycznych i umiejętności społecznych. Predyspozycje te pozwalają osiągnąć konkretne cele podczas pracy w grupie. Bardzo ważnym tematem jest także zdolność przekazywania informacji w formie prezentacji oraz umiejętność prowadzenia spotkań. Kompetencje miękkie, wbrew pozorom, można ćwiczyć i rozwijać.

Problemy, jakie możemy rozwiązać 

  • Brak znajomości cech dobrego lidera

  • Nieprzyjmowanie informacji zwrotnej przez pracowników

  • Brak wiedzy — jak przeprowadzać trudne rozmowy z pracownikami

  • Chaos na spotkaniach

  • Opór przed zmianą

“Szkolenie zostało “uszyte” dokładnie pod potrzeby naszego biznesu i dostosowane do naszych oczekiwań”

Magdalena Bartosiak, HR Business Partner
TERMINdo ustalenia
CZAS TRWANIA8 godzin
MIEJSCECała Polska
CENAod 5 – 6,5 tys. PLN/dzień
FORMAZamknięte
ZOBACZ, OD CZEGO ZALEŻY CENA!
Obszary szkolenia
  Umiejętności miękkie
  Różnice kulturowe
  Różnice w zarządzaniu
 Przywództwo

  Podstawowe narzędzia trenerskie

  Zarządzanie zmianą:

  Opór przed zmianą
  Etapy zmiany

  Benchmarking:

  Tworzenie planu
  Zbieranie informacji

Program dostosowany zostanie do indywidualny potrzeb organizacji.

Korzyści

  Wzrost efektywności zarządzania ludźmi
  Przejrzysty sposób prowadzenia prezentacji
  Efektywne prowadzenie spotkań
  Zrozumienie procesu zmiany
  Poznanie metodyki uczenia się

Dla kogo jest to szkolenie? 

Praktyczne szkolenie warsztatowe dla kadry kierowniczej firm produkcyjnych: liderów, brygadzistów, kierowników działów produkcji, UR, jakości.

jeżeli w Twojej firmie masz kadrę średniego kierownictwa, która nie potrafi utrzymać wdrożonych zmian to szkolenie nie jest dla Ciebie 

Kto poprowadzi szkolenie?

Szkolenie poprowadzi trener z kilkuletnim doświadczeniem we wspieraniu umiejętności miękkich wśród pracowników produkcyjnych. Konkretną osobę prowadzącą dopasowujemy po etapie badania potrzeb. Tak, aby trener miał jak największe doświadczenie w branży, którą reprezentuje firma.

POZNAJ NAS LEPIEJ

Dodatkowe korzyści

  Certyfikat ukończenia szkolenia

W cenę szkolenia wliczone są materiały szkoleniowe

DOSTĘP DO KURSU ON LINE – INTRO TO LEAN (www.kursylean.pl)

Schemat współpracy

Badanie potrzeb

Podczas spotkania online doprecyzowujemy oczekiwania i wspólnie określamy optymalne rozwiązanie

Oferta współpracy

Propozycja Lean Action Plan i omówienie współpracy na podstawie zebranych informacji

Realizacja działań

Przeprowadzenie warsztatów zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami i harmonogramem działań

Follow up

Zaproponujemy spotkanie po ustalonym czasie i sprawdzimy postęp realizacji planu

Ile kosztuję współpraca?

Koszty współpracy uzależnione są od wybranego zakresu współpracy i wielkości firmy. Na początku można widzieć to jako koszt, ale docelowo ma to być inwestycja, która przynosi odpowiedni zwrot.

Nasze stawki wynoszą od 3 do 5 tys. PLN za dzień doradztwa oraz 5 do 6,5 tys. PLN za szkolenia i warsztaty.
Dodatkowo, do tych stawek mogą być doliczone koszty logistyczne, takie jak transport (1,15 PLN za km) oraz nocleg (300 PLN w razie potrzeby).

Kliknij i dowiedz się więcej o cenie!

Nie wiesz, czy szkolenie jest dla Ciebie?

Podczas konsultacji omówimy potrzeby rozwojowe Twojej firmy. Konsultacja nie zobowiązuje do zakupu usługi.

Bezpłatna konsultacja
Więcej szkoleń

Sprawdź najnowsze wpisy

Metconcept - referencje Lean Action Plan
EPA logo referencje lean
Metconcept - referencje Lean Action Plan
EPA logo referencje lean
ZOBACZ WIĘCEJ

   KONTAKT

  • Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
  • Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego. 
  • W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.

NAPISZ DO NAS

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta