Szkolenie/Warsztaty Podejmowanie decyzji
Warsztat zamknięty w Twojej firmie
Cel i opis warsztatu:
Celem szkolenia jest udoskonalenie umiejętności w zakresie podejmowania decyzji. Całość szkolenia oparta jest o grupowe warsztaty, podczas których uczestnicy poznają różne podejścia do podejmowania decyzji, a także techniki i narzędzia do rozwiązywania problemów. Uczestnicy nauczą się, nie tylko, w jaki sposób trafnie podejmować decyzje, ale także jak zarządzać zmianą w organizacji.
Jakie problem możemy rozwiązać?
- Zaburzenia komunikacyjne
- Błędy w podejmowaniu decyzji
- Nieprzyjmowanie informacji zwrotnej przez pracowników
- Brak wiedzy — jak zarządzać zmianą w organizacji
- Opór przed zmianą
Jak wyglądają warsztaty?
Czas trwania: 1-3 dni. Program ustalany indywidualnie.
Przykładowe obszary tematyczne:
Różne podejścia do podejmowania decyzji
Błędy w podejmowaniu decyzji
Błędy logiczne
Zdolność podejmowania decyzji
Obszary inteligencji
Proces podejmowania decyzji
Etapy procesu podejmowania decyzji
Analiza danych
Kreatywność procesu podejmowania decyzji
Formułowanie wniosków logicznych
Techniki i narzędzi do analizy i rozwiązywania problemów
Zarządzanie zmianą w organizacji
Efektywna komunikacja
Reakcja na opór
Wywieranie wpływu
Co zyska Twoja firma?
Poprawa komunikacji wewnątrz organizacji.
Wiedza, w jaki sposób skutecznie wywierać wpływ.
Umiejętność radzenia sobie w problemowych sytuacjach wśród pracowników.
Ile kosztuje współpraca?
Koszty współpracy uzależnione są od wybranego zakresu współpracy i wielkości firmy. Na początku można widzieć to jako koszt, ale docelowo ma to być inwestycja, która przynosi odpowiedni zwrot.
Stawka dzienna 3 500 – 5 000 zł netto za dzień doradczy
Stawka dzienna 5 000 – 6 500 zł netto za dzień warsztatowy
+ koszty logistyki
Interesują Cię szkolenie?
Zostaw kontakt, odzwonimy i porozmawiamy, czy warsztat sprawdzi się w Twojej firmie.
Zaufali nam
Prowadzący szkolenie wykazał się wysokim poziomem przygotowania merytorycznego oraz praktycznego. Program szkolenia został trafnie dopasowany do specyfiki naszej branży, a zdobyte umiejętności z pewnością pozwolą na usprawnienie procesów w codziennej pracy biura.
Całość opierała się na przykładach z naszej firmy, co dawało uczestnikom możliwość szybkiego przeniesienia zdobytej wiedzy na swoje procesy. Wszyscy wyszli ze spotkań zainspirowani o bogatsi o nowe umiejętności, co potwierdza ankieta opinii zwrotnej ze średnim wynikiem 92% zadowolenia.
Od początku było widać zaangażowanie pracowników oraz dobrą współpracę z osobą zewnątrz. Polecam z pełną odpowiedzialnością i świadomością firmę Lean Action Plan w ramach nie tylko rozwoju i doskonalenia organizacji ale też rozwoju indywidualnego pracowników.
KONTAKT BEZPOŚREDNI
Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta
ul. Wrocławska 87, 30-011 Kraków
pl. Solny 14 lok. 3, 50-062 Wrocław
Działamy na terenie całej Polski.