Analiza przepływu materiału

BranżaPrzetwórstwo drewna
Zatrudnienie+50
ProdukcjaDrewniane podesty i burty do rusztowań
Główne procesyStruganie, formatyzowanie, szlifowanie, cięcie, impregnowanie, wiercenie, zakuwanie
ZałożeniaAnaliza przepływu materiału na hali produkcyjnej oraz propozycja przyszłego ustawienia maszyn, zmniejszenie nadmiernego transportu
69%

Trasa 1 palety podestów: 53 m (35 km rocznie – mniej o 69%)

39%

Trasa 1 palety burt: 83 m (19 km rocznie – mniej o 39%)

Spojrzenie biznesowe to element, który wyróżnia konsultantów Lean Action Plan. Dostrzegają potencjał i są w stanie szybko wprowadzić, wspólnie z pracownikami, odpowiednie rozwiązania.

Opinion Strefa Druku Sp. z o.o.

Straty klienta

  • Trasa 1 palety podestów: 218 m (114 km rocznie)

  • Trasa 1 palety burt: 131 m (31 km rocznie)

  • Osobne pola odkładcze po i przed procesami

Podjęte działania

  • Opracowanie Layout’u stanu obecnego w formacie *.cad

  • Analiza przepływu materiału na hali produkcyjnej [Fot 1]

  • Przygotowanie koncepcji stanu przyszłego [Fot 2]

Uzyskane korzyści

Trasa 1 palety podestów: 53 m (35 km rocznie – mniej o 69%)

Trasa 1 palety burt: 83 m (19 km rocznie – mniej o 39%)

Wspólne pola odkładcze po i przed procesami

Fot. 1 – Przepływ stanu obecnego

 

 

Fot. 2 – Projekt stanu przyszłego

Szukasz warsztatów dla swojej firmy? Napisz do nas!

Odpowiemy w ciągu 1. dnia roboczego, aby porozmawiać o Twoich wyzwaniach.


Metconcept - referencje Lean Action Plan
EPA logo referencje lean
Metconcept - referencje Lean Action Plan
EPA logo referencje lean
ZOBACZ WIĘCEJ

   KONTAKT

  • Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
  • Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego. 
  • W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.

NAPISZ DO NAS

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta