Szkolenie/Warsztaty SMED – single minute exchange of die

Warsztat zamknięty w Twojej firmie

Zapytaj o warsztaty

Cel i opis warsztatu:

Szybkie przezbrojenie maszyn jest kluczowym elementem przy zmniejszaniu zapasów we wszystkich obszarach firmy. Prowadzi do uwolnienia zamrożonego kapitału. Poprzez zwiększenie elastyczności procesów, możliwe staje się przekazywanie klientowi konkretnej wartości w czasie, w którym jej potrzebuje.

Jakie problem możemy rozwiązać?

  • Chaos na stanowiskach pracy
  • Niska wydajność
  • Nieefektywne procesy
  • Opór przed zmianą
  • Wydłużony czas wdrażania nowych pracowników

Warsztaty nie sprawdzą się w firmach opornych na zmiany i innowacje.

Jak wyglądają warsztaty?

Program dostosowany zostanie do indywidualny potrzeb organizacji. Przykładowy obszary szkolenia:

  Metodologia SMED:

   Historia tworzenia koncepcji
   Czym jest przezbrojenie
   EWP – Ekonomiczna Wielkość Partii
   Wskaźnik przezbrojenia

 Realizacja działań:

  Określenie priorytetów działań
  Realizacja projektu
  Cykliczne działania narzędzia
  Konstruowanie nowych maszyn

  Warsztaty:

  Analiza stanu obecnego
  Eliminacja czynności zewnętrznych
  Zamiana czynności wewnętrznych
  Usprawnienie wszystkich czynności

skalowanie firmy
Optymalna liczba pracowników w firmie produkcyjnej
Przyczyny błędów w pracy
system premiowy na produkcji

co zyskasz współpracując z nami?

Zaangażowanie pracowników
poprzez aktywne uczestnictwo w warsztatach

Przykłady wdrożeń
bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu

Plan działania
gotowy harmonogram dalszych działań
po zakończeniu warsztatów

Feedback w czasie rzeczywistym
Uczestnicy otrzymują natychmiastową odpowiedź, co ułatwia optymalizację procesów.

Co zyska Twoja firma?

Skrócenie czasu wdrażania pracowników o 60%

Poprawa wydajności (38%) i jakości (23%)

Poprawa ergonomii stanowisk pracy

Zorganizowane środowisko pracy

Chciałbyś uzyskać więcej informacji?

POBIERZ W FORMACIE .PDF

  • Przedstawia kluczowe korzyści dla Ciebie i Twojej firmy.

  • Przekaż ją swojemu pracodawcy lub do działu HR.

CHCĘ ZOBACZYĆ

Ile kosztuje współpraca?

Koszty współpracy uzależnione są od wybranego zakresu współpracy i wielkości firmy. Na początku można widzieć to jako koszt, ale docelowo ma to być inwestycja, która przynosi odpowiedni zwrot.

Stawka dzienna 3 500 – 5 000 zł netto za dzień doradczy
Stawka dzienna 5 000 – 6 500 zł netto za dzień warsztatowy
+ koszty logistyki

Interesują Cię warsztaty? Uzupełnij formularz, aby poznać szczegóły.

Zostaw kontakt, odzwonimy i porozmawiamy, czy warsztat sprawdzi się w Twojej firmie.

Zaufali nam

Prowadzący szkolenie wykazał się wysokim poziomem przygotowania merytorycznego oraz praktycznego. Program szkolenia został trafnie dopasowany do specyfiki naszej  branży, a zdobyte umiejętności z pewnością pozwolą na usprawnienie procesów w codziennej pracy biura.

Jakub Kowalski , Dyrektor Biura Logistyki TORPOL

Całość opierała się na przykładach z naszej firmy, co dawało uczestnikom możliwość szybkiego przeniesienia zdobytej wiedzy na swoje procesy. Wszyscy wyszli ze spotkań zainspirowani o bogatsi o nowe umiejętności, co potwierdza ankieta opinii zwrotnej ze średnim wynikiem 92% zadowolenia.

Krzysztof Kowalski , Prezes Zarządu DUON Dystrybucja
Od początku było widać zaangażowanie pracowników oraz dobrą współpracę z osobą zewnątrz. Polecam z pełną odpowiedzialnością i świadomością firmę Lean Action Plan w ramach nie tylko rozwoju i doskonalenia organizacji ale też rozwoju indywidualnego pracowników.
Arkadiusz Bors, Dyrektor Produkcji Europharma Alliance

   KONTAKT

  • Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
  • Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego. 
  • W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.

NAPISZ DO NAS

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta