Szkolenie/Warsztaty VSM – Mapowanie Strumienia Wartości
Warsztat zamknięty w Twojej firmie
Cel i opis warsztatu:
Głównym zadaniem przedsiębiorstwa zorientowanego na wzrost efektywności jest optymalizacja przepływu wszystkich procesów w firmie. Poprzez tworzenie mapy strumienia wartości oraz określaniu stanu przyszłego, możliwe staje się skrócenie czasu dostarczania wartości
Program wydarzenia opiera się na przykładach z wewnątrz firmy i realizowany jest – w przeważającej części – na hali produkcyjnej, w biurze czy obszarze magazynowym.
Jakie problem możemy rozwiązać?
- Wydłużony czas realizacji zamówień
- Brak wiedzy — jak ograniczyć marnotrawstwo
- Brak zaangażowania pracowników
- Opór przed zmianą
- Nieefektywność procesów
Jak wyglądają warsztaty?
Czas trwania: 1-3 dni. Program ustalany indywidualnie.
Przykładowe obszary tematyczne:
Pojęcia podstawowe:
- Wartość oraz marnotrawstwo
- Strumień wartości
- Zasady Lean
- Ograniczenia strumienia wartości
Mapowanie:
- Zbieranie informacji
- Określanie rodzin produktów
- Tworzenie stanu obecnego oraz przyszłego
- Przepływ w procesach biurowych
Mixed model:
- Dzielenie zasobów
- Rozszerzanie rodzin produktów
- Podział produkcji na „levely”
- Dedykowane zasoby
- Określenie wykorzystania maszyn
Co zyska Twoja firma?
Redukcja czasu realizacji.
Zwiększona efektywność strumienia wartości.
Zmniejszone zapasy międzyoperacyjne.
Ile kosztuje współpraca?
Koszty współpracy uzależnione są od wybranego zakresu współpracy i wielkości firmy. Na początku można widzieć to jako koszt, ale docelowo ma to być inwestycja, która przynosi odpowiedni zwrot.
Stawka dzienna 3 500 – 5 000 zł netto za dzień doradczy
Stawka dzienna 5 000 – 6 500 zł netto za dzień warsztatowy
+ koszty logistyki
Interesują Cię szkolenie?
Zostaw kontakt, odzwonimy i porozmawiamy, czy warsztat sprawdzi się w Twojej firmie.
Zaufali nam
Prowadzący szkolenie wykazał się wysokim poziomem przygotowania merytorycznego oraz praktycznego. Program szkolenia został trafnie dopasowany do specyfiki naszej branży, a zdobyte umiejętności z pewnością pozwolą na usprawnienie procesów w codziennej pracy biura.
Całość opierała się na przykładach z naszej firmy, co dawało uczestnikom możliwość szybkiego przeniesienia zdobytej wiedzy na swoje procesy. Wszyscy wyszli ze spotkań zainspirowani o bogatsi o nowe umiejętności, co potwierdza ankieta opinii zwrotnej ze średnim wynikiem 92% zadowolenia.
Od początku było widać zaangażowanie pracowników oraz dobrą współpracę z osobą zewnątrz. Polecam z pełną odpowiedzialnością i świadomością firmę Lean Action Plan w ramach nie tylko rozwoju i doskonalenia organizacji ale też rozwoju indywidualnego pracowników.
KONTAKT BEZPOŚREDNI
Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta
ul. Wrocławska 87, 30-011 Kraków
pl. Solny 14 lok. 3, 50-062 Wrocław
Działamy na terenie całej Polski.