4 sposoby na poprawę
komunikacji w firmie
Jednym z głównych problemów ponad 90% przedsiębiorstw jest zakłócony przepływ informacji, który przekłada się na szereg błędów oraz generuje duże koszty.
25% nieporozumień w pracy wynika z błędów w komunikacji. Natomiast firmy, które prowadzą zorganizowaną politykę komunikacyjną, cieszą się wysoką efektywnością swoich działań.
Dlaczego tak jest?
- znasz dokładny status zleceń realizowanych w danym momencie?
- wiesz jakie problemy wystąpiły na poprzedniej zmianie?
- wiesz jakie projekty realizują Twoi podwładni i na jakim są one etapie?
- wiesz jaki wynik został wczoraj osiągnięty?
Jeśli przynajmniej na jedno z tych pytań odpowiedziałeś NIE, to 4 przedstawione przez nas propozycje mogą znacząco usprawnić komunikację w Twojej firmie, co realnie przełoży się na jej rentowność. Ponadto dadzą Ci pewność podejmowania słusznych decyzji biznesowych oraz uwolnią Cię od wiecznej pogoni za każdą informacją.
Pobierz poradnik Lean Action Plan:
4 sposoby na poprawienie komunikacji w firmie
Zapisz się do naszego newslettera i odbierz poradnik w formacie pdf oraz kolejne przewodniki z cyklu „Poradniki Lean”.