Generowanie etykiet wymaganych przez GPSR

CASE STUDY 291

Narzędzie do generowania etykiet wymaganych przez GPSR

  • Branża: E-commerce

  • Obszar: Sprzedaż

  • Zatrudnienie: 60

Kliknij grafikę, aby powiększyć

Wyzwania klienta

Ryzyko kar finansowych za niezgodność etykiet z przepisami GPSR lub całkowity brak etykiet

Wysokie koszty operacyjne związane z drukowaniem małych partii

Brak możliwości generowania etykiet w wielu językach w sposób zautomatyzowany

Podjęte działania

  • Przygotowanie narzędzia zintegrowanego z bazą produktów

  • Przygotowanie narzędzia do utworzenia bazy opisów bezpieczeństwa i instrukcji obsługi przypisanych do grup produktów

  • Integracja narzędzia do tłumaczenia nazw produktów oraz wymaganych opisów

  • Utworzenie szablonów etykiet

  • Automatyzacja zapisu wymaganych plików w podziale na kategorie

  • Identyfikacja pliku – symbol produktu w nazwie pliku PDF

Uzyskane korzyści

  • Skrócenie czasu tworzenia etykiet

  • Zgodność etykiet z wymaganiami GPSR – minimalizacja ryzyka kar finansowych

  • Gotowa metoda przypisywania opisów do kategorii

  • Eliminacja błędów przy ręcznym wpisywaniu

  • Możliwość szybkiego dostosowania etykiet do zmieniających się wymagań prawnych lub specyfikacji produktu

  • 500 plików wygenerowanych w 10 minut* w zależności od mocy komputera

Przykłady realizacji

Przyciski do uruchomienia generowania etykiet

Przykładowa etykieta z nazwami produktu w językach UE, danymi producenta, numerami identyfikującymi produkt

Przykładowa etykieta dotycząca bezpieczeństwa i instrukcji obsługi produktu (w powiększeniu)

Przykładowa struktura wygenerowanych plików na dysku – pliki pogrupowane w kategoriach produktowych

   KONTAKT

  • Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
  • Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego. 
  • W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.

NAPISZ DO NAS

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta