BRANŻA REKLAMOWA
Czy u ciebie również
pojawiają się te problemy?
Trudności w planowaniu produkcji z powodu zmiennego zapotrzebowania klientów
Koszty utrzymania zaawansowanego parku maszynowego
Opóźnienia w realizacji zamówień z powodu nadmiaru projektów
Wzrost reklamacji dotyczących jakości produktów
Priorytetowe obszary do usprawnień:
pojawiają się te problemy?
Trudności w planowaniu produkcji z powodu zmiennego zapotrzebowania klientów
Koszty utrzymania zaawansowanego parku maszynowego
Opóźnienia w realizacji zamówień z powodu nadmiaru projektów
Wzrost reklamacji dotyczących jakości produktów
Lepsze monitorowanie realizacji zleceń produkcyjnych
Skrócenie czasu przezbrojenia maszyn
Ponowne wykorzystanie odpadów materiałowych
Usprawnienie zarządzania produkcją w toku
Co możesz zyskać?
Przezbrojenie maszyny drukarskiej
- Redukcja problemów jakościowych o 12% poprzez wdrożenie kontroli sit przed przezbrojeniem
- Opracowanie planu działania na skrócenie czasu przezbrojenia o 47%
Jak przygotowujemy i realizujemy projekt?
Badanie potrzeb
Podczas spotkania online doprecyzowujemy oczekiwania i wspólnie określamy optymalne rozwiązanie.
Oferta współpracy
Propozycja oferty Lean Action Plan i omówienie współpracy na podstawie zebranych informacji.
Realizacja działań
Przeprowadzenie działań zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami i harmonogramem.
Follow up
Zaproponujemy spotkanie po ustalonym czasie i sprawdzimy postęp realizacji planu.
Referencje
„Polecamy współpracę z zespołem specjalistów Lean Action Plan. Na uznanie zasługują wysokie kompetencje konsultantów, pomysłowość, a także ambicja i zaangażowanie.”
Piotr Dyba
Dyrektor Zarządzający
„Potwierdzamy, że Pan Patryk Cichorczyk zrealizował dwa warsztaty z tematyki SMED –
skrócenie czasu przezbrojenia dla firmy Ficomirrors Polska Sp. z o.o. w Dąbrowie Górniczej.”
Iwona Słaby
Kierownik seksji szkoleń
TUV Rheinland
„Uważam wybór Lean Action Plan jako firmy szkoleniowej, wprowadzającej w świat Lean Management, za jak najbardziej trafiony. Bogate doświadczenie zdobyte we wcześniej przeprowadzonych wdrożeniach LM daje dodatkowe spojrzenie na różne obszary zastosowań już sprawdzonych metod.”
Dariusz Kosiński
Dyrektor Plastcard
KONTAKT
- Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
- Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego.
- W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.
NAPISZ DO NAS
KONTAKT BEZPOŚREDNI
Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta
ul. Wrocławska 87, 30-011 Kraków
pl. Solny 14 lok. 3, 50-062 Wrocław
Działamy na terenie całej Polski.