Gniazdo produkcyjne

BranżaPrzetwórstwo rur stalowych
Zatrudnienie+150
ProdukcjaMagazynowanie i cięcie
Główne procesy

Mycie/pakowanie

ZałożeniaW wyniku mapowania strumienia wartości rodziny produktów stanowiącej 11% całego wolumenu produkcji, opracowano propozycję ciągłego przepływu między 3 procesami. Pierwotnie procesy odbywały się w 3 oddalonych od siebie działach, co wymuszało produkcję w partiach oraz nadmierny transport.
84%

Zmniejszenie zapasów międzyoperacyjnych o 84% (z 1000 szt. do 160 szt.)

33%

Wzrost wydajności całkowitej o 33%

Spojrzenie biznesowe to element, który wyróżnia konsultantów Lean Action Plan. Dostrzegają potencjał i są w stanie szybko wprowadzić, wspólnie z pracownikami, odpowiednie rozwiązania.

Opinion Strefa Druku Sp. z o.o.

Straty klienta

  • Sumaryczny czas produkcji 1 pojemnika: 312,5 min

  • Czas przejścia między 3 procesami: 6 dni

  • Proces wykonywany przez 3 osoby

  • Łączna długość drogi transportowej: 565 m

  • Zapasy międzyoperacyjne na poziomie 1000 szt.

Podjęte działania

  • Projekt stanu przyszłego z uwzględnieniem ciągłego przepływu [Fot 1]

  • Utworzenie standardu całego procesu

  • Szkolenie pracowników z nowej organizacji pracy

Uzyskane korzyści

Skrócenie czasu produkcji 1 pojemnika o 72,5 min (do 240 min)

Skrócenie czasu przejścia na hali nawet o 5 dni

Zmniejszenie zapasów międzyoperacyjnych o 84% (z 1000 szt. do 160 szt.)

Proces wykonywany przez jedną osobę [Fot 2]

Skrócenie drogi transportowej o 35% (o 200 m)

Wzrost wydajności całkowitej na produkcji o 33%

Fot. 1 – Schemat procesu

Fot. 2 – Rzeczywisty wygląd obszaru

Szukasz rozwiązania dla swojej firmy? Napisz do nas!

Odpowiemy w ciągu 1. dnia roboczego, aby porozmawiać o Twoich wyzwaniach.


   KONTAKT

  • Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
  • Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego. 
  • W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.

NAPISZ DO NAS

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta