KOŁO JAKOŚCI
Szkolenie/warsztat zamknięty w Twojej firmie
Opis i cel szkolenia:
Każde przedsiębiorstwo ma kłopoty, jednak nie każde potrafi je efektywnie rozwiązywać. Aby działania prowadzące do ich wyeliminowania przynosiły największe korzyści, należy metodycznie podchodzić do danego tematu. Określanie kluczowych problemów w danym momencie oraz rozwiązywanie ich przyczyny źródłowej jest najistotniejsze, aby niekorzystne sytuacje się nie powtarzały.
Program warsztatów opiera się na przykładach z wewnątrz firmy i realizowany jest – w przeważającej części – na hali produkcyjnej, w biurze czy obszarze magazynowym. Jeśli nie można pozwolić sobie na takie rozwiązanie, przygotowujemy dedykowane symulacje pozwalające zapoznać się z tematyką w praktyce.
Problemy, jakie możemy rozwiązać
Brak wiedzy — jak określać kluczowe problemy
Nieefektywne procesy
Brak zaangażowania pracowników
Duża ilość błędów w procesach
Podczas warsztatów uzyskasz gotowy plan działania
poprawicie efektywności i jakości procesów
zapobiegniecie wystąpieniu błędów w procesach
nauczycie się efektywne rozwiązywać problemy
Koło jakości, lub inaczej koło kontroli jakości, to jedna ze składowych Total Quality Management. Służy analizie różnych procesów pod względem jakości. Jest to spotkanie grupy pracowników zbierających się dobrowolnie, głównie poza godzinami pracy. Inicjatywa jest oddolna. Każdy z nich dołącza do niego z własnej woli, aby analizować procesy, metody oraz wszelakie dane dotyczące np. produkcji.
Więcej na ten temat znajdziesz w poniższych materiałach, z które mogą pomóc rozpocząć działania jeszcze przed skorzystaniem z warsztatów
Kto korzysta z tych warsztatów?
pracowników firm i specjalistów Lean
działów jakości
dla liderów, brygadzistów i pracowników produkcyjnych
właścicieli firm, prezesów i dyrektorów
Szkolenie nie sprawdzi się, jeśli:
nie wierzysz w drobne usprawnienia
nie chcesz wprowadzać zmian
jesteś zwolennikiem „zamkniętych szafek” ;)
Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?
To wyjątkowe szkolenia z tematyki koła jakości. Zdecydowanie zabraknie na nim nudnych prezentacji i potrzeby wyobrażania sobie sytuacji na hali produkcyjnej. Szkolenie odbędzie się w formie warsztatowej w Twoim miejscu pracy.
angażujące warsztaty
zyskaj umiejętności będąc bezpośrednio w „miejscu akcji”
przykłady wdrożeń
wykorzystaj liczne doświadczenia z wielu branż
plan działania
gotowy harmonogram dalszych działań po zakończeniu warsztatów
Program szkolenia
Koło jakości:
Model góry
Metodologie rozwiązywania problemów
Funkcjonowanie systemu
Priorytetyzacja działań
Zapobieganie błędom:
Przyczyny źródłowe problemu
Poka – Yoka
Metody wzorcowe
System Paszportowy
Klinika jakości:
System Zgłaszania Problemów
Klinika jakości
DMAIC
Narzędzia oraz metody
Wizualizacja danych – przykłady arkuszy
Ile kosztuję współpraca?
Koszty współpracy uzależnione są od wybranego zakresu współpracy i wielkości firmy. Na początku można widzieć to jako koszt, ale docelowo ma to być inwestycja, która przynosi odpowiedni zwrot.
Nasze stawki wynoszą od 3 do 5 tys. PLN za dzień doradztwa oraz 5 do 6,5 tys. PLN za szkolenia i warsztaty.
Dodatkowo, do tych stawek mogą być doliczone koszty logistyczne, takie jak transport (1,15 PLN za km) oraz nocleg (300 PLN w razie potrzeby).
Jak przygotowujemy i realizujemy warsztaty?
Badanie potrzeb
Podczas spotkania online doprecyzowujemy oczekiwania i wspólnie określamy optymalne rozwiązanie
Oferta współpracy
Propozycja Lean Action Plan i omówienie współpracy na podstawie zebranych informacji
Realizacja działań
Przeprowadzenie warsztatów zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami i harmonogramem działań
Follow up
Zaproponujemy spotkanie po ustalonym czasie i sprawdzimy postęp realizacji planu
Masz pytanie związane ze szkoleniem?
Zostaw kontakt, odzwonimy i porozmawiamy, czy warsztat sprawdzi się w Twojej firmie.
Zaufali nam
Prowadzący szkolenie wykazał się wysokim poziomem przygotowania merytorycznego oraz praktycznego. Program szkolenia został trafnie dopasowany do specyfiki naszej branży, a zdobyte umiejętności z pewnością pozwolą na usprawnienie procesów w codziennej pracy biura.
Całość opierała się na przykładach z naszej firmy, co dawało uczestnikom możliwość szybkiego przeniesienia zdobytej wiedzy na swoje procesy. Wszyscy wyszli ze spotkań zainspirowani o bogatsi o nowe umiejętności, co potwierdza ankieta opinii zwrotnej ze średnim wynikiem 92% zadowolenia.
Od początku było widać zaangażowanie pracowników oraz dobrą współpracę z osobą zewnątrz. Polecam z pełną odpowiedzialnością i świadomością firmę Lean Action Plan w ramach nie tylko rozwoju i doskonalenia organizacji ale też rozwoju indywidualnego pracowników.
KONTAKT
- Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
- Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego.
- W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.
NAPISZ DO NAS
KONTAKT BEZPOŚREDNI
Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta
ul. Wrocławska 87, 30-011 Kraków
pl. Solny 14 lok. 3, 50-062 Wrocław
Działamy na terenie całej Polski.