KOŁO JAKOŚCI

Szkolenie/warsztat zamknięty w Twojej firmie

Opis i cel szkolenia:

Każde przedsiębiorstwo ma kłopoty, jednak nie każde potrafi je efektywnie rozwiązywać. Aby działania prowadzące do ich wyeliminowania przynosiły największe korzyści, należy metodycznie podchodzić do danego tematu. Określanie kluczowych problemów w danym momencie oraz rozwiązywanie ich przyczyny źródłowej jest najistotniejsze, aby niekorzystne sytuacje się nie powtarzały.

Program warsztatów opiera się na przykładach z wewnątrz firmy i realizowany jest – w przeważającej części – na hali produkcyjnej, w biurze czy obszarze magazynowym.  Jeśli nie można pozwolić sobie na takie rozwiązanie, przygotowujemy dedykowane symulacje pozwalające zapoznać się z tematyką w praktyce. 

Problemy, jakie możemy rozwiązać 

  • Brak wiedzy — jak określać kluczowe problemy

  • Nieefektywne procesy

  • Brak zaangażowania pracowników

  • Duża ilość błędów w procesach

TERMINdo ustalenia
CZAS TRWANIA1 – 3 dni
LOKALIZACJAcała Polska
CENAod 5 – 6,5 tys. PLN/dzień
Dopasuj szkolenie do potrzeb

Podczas warsztatów uzyskasz gotowy plan działania 

poprawicie efektywności i jakości procesów

zapobiegniecie wystąpieniu błędów w procesach

nauczycie się efektywne rozwiązywać problemy

Dopasuj szkolenie do potrzeb

Koło jakości, lub inaczej koło kontroli jakości, to jedna ze składowych Total Quality Management. Służy analizie różnych procesów pod względem jakości. Jest to spotkanie grupy pracowników zbierających się dobrowolnie, głównie poza godzinami pracy. Inicjatywa jest oddolna. Każdy z nich dołącza do niego z własnej woli, aby analizować procesy, metody oraz wszelakie dane dotyczące np. produkcji.

Więcej na ten temat znajdziesz w poniższych materiałach, z które mogą pomóc rozpocząć działania jeszcze przed skorzystaniem z warsztatów

Kto korzysta z tych warsztatów?

  pracowników firm i specjalistów Lean

działów jakości

dla liderów, brygadzistów i pracowników produkcyjnych 

właścicieli firm, prezesów i dyrektorów

Szkolenie nie sprawdzi się, jeśli:

nie wierzysz w drobne usprawnienia

nie chcesz wprowadzać zmian

jesteś zwolennikiem „zamkniętych szafek” ;) 

Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?

To wyjątkowe szkolenia z tematyki koła jakości. Zdecydowanie zabraknie na nim nudnych prezentacji i potrzeby wyobrażania sobie sytuacji na hali produkcyjnej. Szkolenie odbędzie się w formie warsztatowej w Twoim miejscu pracy.

angażujące warsztaty
zyskaj umiejętności będąc bezpośrednio w „miejscu akcji”

przykłady wdrożeń
wykorzystaj liczne doświadczenia z wielu branż

plan działania
gotowy harmonogram dalszych działań po zakończeniu warsztatów

Dopasuj szkolenie do potrzeb

Chciałbyś uzyskać więcej informacji?

POBIERZ W FORMACIE .PDF

  • Przedstawia kluczowe korzyści dla Ciebie i Twojej firmy.

  • Przekaż ją swojemu pracodawcy lub do działu HR.

CHCĘ ZOBACZYĆ
jak usprawnić procesy

Program szkolenia

  Koło jakości:

   Model góry
   Metodologie rozwiązywania problemów
   Funkcjonowanie systemu
   Priorytetyzacja działań

  Zapobieganie błędom:

  Przyczyny źródłowe problemu
  Poka – Yoka
  Metody wzorcowe
  System Paszportowy

  Klinika jakości:

  System Zgłaszania Problemów
  Klinika jakości
  DMAIC
  Narzędzia oraz metody
 Wizualizacja danych – przykłady arkuszy

Ile kosztuję współpraca?

Koszty współpracy uzależnione są od wybranego zakresu współpracy i wielkości firmy. Na początku można widzieć to jako koszt, ale docelowo ma to być inwestycja, która przynosi odpowiedni zwrot.

Nasze stawki wynoszą od 3 do 5 tys. PLN za dzień doradztwa oraz 5 do 6,5 tys. PLN za szkolenia i warsztaty.
Dodatkowo, do tych stawek mogą być doliczone koszty logistyczne, takie jak transport (1,15 PLN za km) oraz nocleg (300 PLN w razie potrzeby).

Kliknij i dowiedz się więcej o cenie!

Jak przygotowujemy i realizujemy warsztaty?

Badanie potrzeb

Podczas spotkania online doprecyzowujemy oczekiwania i wspólnie określamy optymalne rozwiązanie

Oferta współpracy

Propozycja Lean Action Plan i omówienie współpracy na podstawie zebranych informacji

Realizacja działań

Przeprowadzenie warsztatów zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami i harmonogramem działań

Follow up

Zaproponujemy spotkanie po ustalonym czasie i sprawdzimy postęp realizacji planu

Masz pytanie związane ze szkoleniem?

Zostaw kontakt, odzwonimy i porozmawiamy, czy warsztat sprawdzi się w Twojej firmie.

Kto poprowadzi warsztaty?

Warsztaty prowadzone są przez doświadczonych konsultantów. Konkretną osobę prowadzącą dopasowujemy po etapie badania potrzeb. Tak, aby trener miał jak największe doświadczenie w branży, którą reprezentuje firma.

Poznaj nas

Zaufali nam

Prowadzący szkolenie wykazał się wysokim poziomem przygotowania merytorycznego oraz praktycznego. Program szkolenia został trafnie dopasowany do specyfiki naszej  branży, a zdobyte umiejętności z pewnością pozwolą na usprawnienie procesów w codziennej pracy biura.

Jakub Kowalski , Dyrektor Biura Logistyki TORPOL

Całość opierała się na przykładach z naszej firmy, co dawało uczestnikom możliwość szybkiego przeniesienia zdobytej wiedzy na swoje procesy. Wszyscy wyszli ze spotkań zainspirowani o bogatsi o nowe umiejętności, co potwierdza ankieta opinii zwrotnej ze średnim wynikiem 92% zadowolenia.

Krzysztof Kowalski , Prezes Zarządu DUON Dystrybucja
Od początku było widać zaangażowanie pracowników oraz dobrą współpracę z osobą zewnątrz. Polecam z pełną odpowiedzialnością i świadomością firmę Lean Action Plan w ramach nie tylko rozwoju i doskonalenia organizacji ale też rozwoju indywidualnego pracowników.
Arkadiusz Bors, Dyrektor Produkcji Europharma Alliance
Więcej firm

Sprawdź inne rozwiązanie

Myślisz, że Twój zespół nie jest jeszcze gotowy? Rozpocznij od mniejszego kroku, sprawdź rozwiązania i możliwości!

Certyfikowany kurs online

Koło Jakości

Sprawdź szczegóły
Metconcept - referencje Lean Action Plan
EPA logo referencje lean
Metconcept - referencje Lean Action Plan
EPA logo referencje lean
ZOBACZ WIĘCEJ

   KONTAKT

  • Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
  • Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego. 
  • W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.

NAPISZ DO NAS

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta