Rozwiązywanie konfliktów
Celem szkolenia jest udoskonalenie umiejętności w zakresie zarządzania i świadomego rozwiązywania konfliktów. Całość szkolenia oparta jest o grupowe warsztaty, które nauczą uczestników budowania zdrowych relacji. Uczestnicy nauczą się, w jaki sposób skutecznie rozwiązywać konflikty i bronić się przed manipulacją. Szkolenie może odbyć się w formie stacjonarnej lub online.
Problemy, które możemy rozwiązać
“Szkolenie zostało “uszyte” dokładnie pod potrzeby naszego biznesu i dostosowane do naszych oczekiwań”

Zapobieganie sytuacjom konfliktowym
Obrona przed manipulacjami
Asertywność
Trening merytorycznej dyskusji
Warsztaty praktyczne
Podsumowanie
Program dostosowany zostanie do indywidualny potrzeb organizacji.
Poznanie różnych praktycznych form zarządzania konfliktem
Nabycie umiejętności radzenie sobie w sytuacjach trudnych
Wiedza, w jaki sposób skutecznie realizować cele i zapobiegać sytuacjom konfliktowym
Poprawa komunikacji wewnątrz organizacji
Praktyczne szkolenie warsztatowe dla: liderów, kierowników, osób zarządzających zespołem i specjalistów wspierających procesy zmiany
jeżeli w Twojej firmie masz kadrę średniego kierownictwa, która nie potrafi utrzymać wdrożonych zmian to szkolenie nie jest dla Ciebie
Szkolenie poprowadzi trener z kilkuletnim doświadczeniem we wspieraniu umiejętności miękkich wśród pracowników produkcyjnych. Konkretną osobę prowadzącą dopasowujemy po etapie badania potrzeb. Tak, aby trener miał jak największe doświadczenie w branży, którą reprezentuje firma.
Dodatkowe korzyści

Certyfikat ukończenia szkolenia

W cenę szkolenia wliczone są materiały szkoleniowe

DOSTĘP DO KURSU ON LINE – INTRO TO LEAN (www.kursylean.pl)
Schemat współpracy
Badanie potrzeb
Podczas spotkania online doprecyzowujemy oczekiwania i wspólnie określamy optymalne rozwiązanie
Oferta współpracy
Propozycja Lean Action Plan i omówienie współpracy na podstawie zebranych informacji
Realizacja działań
Przeprowadzenie warsztatów zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami i harmonogramem działań
Follow up
Zaproponujemy spotkanie po ustalonym czasie i sprawdzimy postęp realizacji planu
Ile kosztuję współpraca?
Koszty współpracy uzależnione są od wybranego zakresu współpracy i wielkości firmy. Na początku można widzieć to jako koszt, ale docelowo ma to być inwestycja, która przynosi odpowiedni zwrot.
Stawka dzienna 3 500 – 5 000 zł netto za dzień doradczy
Stawka dzienna 5 000 – 6 500 zł netto za dzień warsztatowy
+ koszty logistyki
Sprawdź najnowsze wpisy
Jak jednostka w organizacji może przekonać resztę do zmian?
Jak jednostka w organizacji może przekonać resztę do zmian? Heraklit z Efezu głosił, że „jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana”. Jak to w takim razie jest, skoro naprawdę [...]
Sposoby kierownika produkcji na zwiększenie zaangażowania pracowników
Sposoby kierownika produkcji na zwiększenie zaangażowania pracowników Kierowniku, zastanawiałeś się kiedyś dlaczego Twój zespół nie jest zgrany i ciężko jest Ci nad nim zapanować? Pracownicy wykonują zadania po swojemu, [...]
TWI – Training Within Industry
TWI TRAINING WITHIN INDUSTRY Celem programu TWI (Training Within Industry) jest rozwój umiejętności przełożonych (brygadzistów, mistrzów, liderów itp.) odpowiedzialnych za kierowanie pracownikami. Pozwala w krótkim czasie rozwinąć potrzebne kompetencje, przyczyniając się tym samym [...]
KONTAKT
- Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
- Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego.
- W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.
NAPISZ DO NAS
KONTAKT BEZPOŚREDNI
Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta

