Rozwiązywanie konfliktów

Celem szkolenia jest udoskonalenie umiejętności w zakresie zarządzania i świadomego rozwiązywania konfliktów. Całość szkolenia oparta jest o grupowe warsztaty, które nauczą uczestników budowania zdrowych relacji. Uczestnicy nauczą się, w jaki sposób skutecznie rozwiązywać konflikty i bronić się przed manipulacją. Szkolenie może odbyć się w formie stacjonarnej lub online. 

Problemy, które możemy rozwiązać 

  • Zaburzenia komunikacyjne

  • Brak zaangażowania pracowników

  • Chaos na produkcji

  • Brak wiedzy — jak przeprowadzać trudne rozmowy z pracownikami

  • Konflikty między pracownikami

“Szkolenie zostało “uszyte” dokładnie pod potrzeby naszego biznesu i dostosowane do naszych oczekiwań”

Magdalena Bartosiak, HR Business Partner
TERMINdo ustalenia
CZAS TRWANIA8 godzin
MIEJSCECała Polska
CENAod 5 – 6,5 tys. PLN/dzień
FORMAZamknięte
ZOBACZ, OD CZEGO ZALEŻY CENA!
Obszary szkolenia

 Zapobieganie sytuacjom konfliktowym

  Obrona przed manipulacjami

 Asertywność

 Trening merytorycznej dyskusji

 Warsztaty praktyczne

 Podsumowanie

Program dostosowany zostanie do indywidualny potrzeb organizacji.

Korzyści

   Poznanie różnych praktycznych form zarządzania konfliktem
    Nabycie umiejętności radzenie sobie w sytuacjach trudnych
   Wiedza, w jaki sposób skutecznie realizować cele i zapobiegać sytuacjom konfliktowym
    Poprawa komunikacji wewnątrz organizacji

Dla kogo jest to szkolenie? 

Praktyczne szkolenie warsztatowe dla: liderów, kierowników, osób zarządzających zespołem i specjalistów wspierających procesy zmiany

jeżeli w Twojej firmie masz kadrę średniego kierownictwa, która nie potrafi utrzymać wdrożonych zmian to szkolenie nie jest dla Ciebie 

Kto poprowadzi szkolenie?

Szkolenie poprowadzi trener z kilkuletnim doświadczeniem we wspieraniu umiejętności miękkich wśród pracowników produkcyjnych. Konkretną osobę prowadzącą dopasowujemy po etapie badania potrzeb. Tak, aby trener miał jak największe doświadczenie w branży, którą reprezentuje firma.

POZNAJ NAS LEPIEJ

Dodatkowe korzyści

  Certyfikat ukończenia szkolenia

W cenę szkolenia wliczone są materiały szkoleniowe

DOSTĘP DO KURSU ON LINE – INTRO TO LEAN (www.kursylean.pl)

Schemat współpracy

Badanie potrzeb

Podczas spotkania online doprecyzowujemy oczekiwania i wspólnie określamy optymalne rozwiązanie

Oferta współpracy

Propozycja Lean Action Plan i omówienie współpracy na podstawie zebranych informacji

Realizacja działań

Przeprowadzenie warsztatów zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami i harmonogramem działań

Follow up

Zaproponujemy spotkanie po ustalonym czasie i sprawdzimy postęp realizacji planu

Ile kosztuję współpraca?

Koszty współpracy uzależnione są od wybranego zakresu współpracy i wielkości firmy. Na początku można widzieć to jako koszt, ale docelowo ma to być inwestycja, która przynosi odpowiedni zwrot.

Stawka dzienna 3 500 – 5 000 zł netto za dzień doradczy
Stawka dzienna 5 000 – 6 500 zł netto za dzień warsztatowy
+ koszty logistyki

Kliknij i dowiedz się więcej o cenie!

Nie wiesz, czy szkolenie jest dla Ciebie?

Podczas konsultacji omówimy potrzeby rozwojowe Twojej firmy. Konsultacja nie zobowiązuje do zakupu usługi.

Bezpłatna konsultacja
Więcej szkoleń

Sprawdź najnowsze wpisy

  • TWI - Training Within Industry - szkolenie onilne

TWI – Training Within Industry

TWI TRAINING WITHIN INDUSTRY Celem programu TWI (Training Within Industry) jest rozwój umiejętności przełożonych (brygadzistów, mistrzów, liderów itp.) odpowiedzialnych za kierowanie pracownikami. Pozwala w krótkim czasie rozwinąć potrzebne kompetencje, przyczyniając się  tym samym [...]

   KONTAKT

  • Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
  • Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego. 
  • W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.

NAPISZ DO NAS

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta