Diagnoza firmy według metody GROW

Sprawdź, gdzie jesteś
Jest to diagnoza, którą możesz wykonać sam.
Da Ci wiedzę, jak powinna wyglądać organizacja Twojej Firmy oraz pozwoli Ci ocenić miejsce w którym się znajdujesz.
Zawiera ona pytania weryfikujące kluczowe aspekty funkcjonowania Firmy w obszarze Zarządzania i Kultury skoncentrowanej na ciągłym doskonaleniu.
Co zyskasz dzięki przeprowadzeniu Diagnozy?
Po wypełnieniu ankiety otrzymasz podsumowanie indywidualne z poszczególnych obszarów zarządzania Firmą.
Benchmark, czyli informacje na temat średnich wyników Firm z poszczególnych branż pod kątem wielkości oraz branży.




Dostaniesz plan wdrożenia, który pozwoli, ci zaplanować i zrealizować kolejne działania!

Otrzymasz również linki do informacji, które pozwolą lepiej zrozumieć Ci dane zagadnienia.

A co najważniejsze, rabat 20% na zakup kursu – Transformacja Lean – System Zarządzania, dzięki któremu dowiesz się jak krok po kroku wdrażać system oparty na zasadach Lean!

Każda firma składa się z dwóch strumieni wartości. Jednym z nich jest Strumień Kapitału Ludzkiego, którego rozwój jest kluczem, aby stworzyć firmę, której kultura (nawyki oraz działania) dążą do jej ciągłej poprawy. Drugim z nich jest Strumień Wartości Produktu, czyli procesy, które prowadzą do dostarczenia wartości dla klienta.
Kluczem do osiągnięcia tego celu jest zaangażowanie oraz utrzymywanie pewnych działań, które poznasz w tym kursie.