Mapowanie procesów usługowych

BranżaUsługowa
Zatrudnienie+25
ProdukcjaRealizacje reklamowe, wykończenia wnętrz (najczęściej są to procesy obejmujące: hotele, restauracje, inna działalność), proces identyfikacji wizualnej budynków
Główne procesy

Projektowanie, proces cięcia blach (laser, water-jet), proces frezowania, czynności związane z drukiem solvent oraz spawaniem.

ZałożeniaEliminacja strat podczas realizacji procesów i zarządzania projektami.
850 min

Oszczędność 850 min/tyg

100%

Wizualizacja postępu prac, zbieranie danych – diagram procesu

Profesjonalizm, zrozumienie procesów oraz sprawna umiejętność przekazywania wiedzy dla wymagającego zespołu pozwala nam zarekomendować Lean Action Plan wszystkim, którzy chcą rozwijać swój biznes.

BestOkna.pl

Straty klienta

  • Strata 2250 minut tygodniowo na nieefektywne spotkania

  •  Konieczność zatrzymywania i opóźniania procesów w celu uzyskania informacji

  •  Pogorszenie wskaźnika OTD

Podjęte działania

  • Warsztat mapowania procesów

  • Określenie stanu przyszłego (mapy stanu docelowego) oraz zaplanowanie działań

  • Wdrożenie przekazu informacji w formie elektronicznej

Uzyskane korzyści

Oszczędność 850 minut tygodniowo

Dostęp do bieżącej informacji o statusie realizacji projektu/procesu

Harmonogram produkcji w Excelu

Mapa procesów usługowych [Stan obecny] layout produkcji

Fot. 1 –Mapa procesu usługowego – stan obecny

 

 

Mapowanie procesów usługowych stan przyszły

Fot. 2 –  Mapa procesu usługowego – stan przyszły

Szukasz rozwiązania dla swojej firmy? Napisz do nas!

Odpowiemy w ciągu 1. dnia roboczego, aby porozmawiać o Twoich wyzwaniach.


Metconcept - referencje Lean Action Plan
EPA logo referencje lean
Metconcept - referencje Lean Action Plan
EPA logo referencje lean
ZOBACZ WIĘCEJ

   KONTAKT

  • Uzupełnij formularz, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rozwoju firmy, przeprowadzenia szkolenia, wspólnych warsztatów lub czy innej formy współpracy. Jeżeli możesz podaj jak najwięcej szczegółów.
  • Twoja wiadomość jest dla nas ważna, odpowiemy na nią maksymalnie kolejnego dnia roboczego. 
  • W zależności od pytania poprosimy Cię o niezobowiązującą rozmowę telefoniczną lub spotkanie online. Taka forma kontaktu pozwoli nam najlepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania.

NAPISZ DO NAS

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Obsługa klienta
Anna Etgens
Specjalistka ds. zadowolenia klienta