Analiza rentowności w e-commerce

Co wyniesiesz z tego odcinka?

  • Poznasz różnice między handlem tradycyjnym a e-commerce
  • Dowiesz się, jakie dane są potrzebne, aby przeprowadzić rzetelną i wartościową analizę rentowności firmy
  • Przejdziesz przez wszystkie kroki poprawnej analizy rentowności
  • Dowiesz się, jak wyznaczać ceny, aby firma była rentowna

Sprawdź odcinek video w serwisie YouTube:

Możesz słuchać podcastu w serwisach:

Spotify
Apple Podcasts

W handlu ostatnimi laty pozmieniało się wiele… Zaistniała w nim branża e-commerce! I zmieniła reguły gry,

To komfortowe dla kupujących rozwiązanie — w końcu można skorzystać z oferty sklepu bez wychodzenia z domu, bez ram czasowych, a do tego porównać oferty wielu firm i wybrać tę najbardziej opłacalną. Nic dziwnego, że wiele firm stawia na ten model sprzedaży!

Z drugiej strony, firma e-commerce niesie wyzwania, których w tradycyjnym modelu biznesowym nie ma. O jakie wyzwania chodzi? To między innymi globalna konkurencja i wiele kategorii kosztów.

Aby to wszystko blansować, warto wykonać analizę rentowności firmy – aby wiedzieć, ile faktycznie zarabiasz na swoich produktach.

A więc- jeśli Twoja firma funkcjonuje w branży e-commerce, jesteś we właściwym miejscu! O analizie rentowności w branży e-commerce rozmawiamy w tym odcinku ,,Produkcji bez chaosu”

Ponadto:

✔️ Poruszamy różnice między handlem klasycznym a e-commerce,

✔️ Wskazujemy dane, jakich potrzebujesz do przeprowadzenia analizy rentowności

✔️ Przechodzimy przez kolejne kroki analizy i wyznaczanie ceny.

Dodatkowo, możesz odebrać za darmo przykład narzędzia do analizy rentowności w branży e-commerce, który będzie pomocnym elementem przy ocenianiu rentowności Twojej firmy!

Chcesz wiedzieć, ile naprawdę zarabiasz na poszczególnych produktach?

Odbierz przykład narzędzia do analizy rentowności E-commerce od Lean Action Plan!

E-commerce

Pominąłeś poprzedni odcinek? Sprawdź, jak przeprowadzić analizę rentowności firmy produkcyjnej!

Chcesz wiedzieć, ile naprawdę zarabiasz na poszczególnych produktach? Sprawdź odcinek o analizie rentowności firmy produkcyjnej.

Obejrzyj poprzedni odcinek w serwisie YouTube