Analiza rentowności w e-commerce
Co wyniesiesz z tego odcinka?
- Poznasz różnice między handlem tradycyjnym a e-commerce
- Dowiesz się, jakie dane są potrzebne, aby przeprowadzić rzetelną i wartościową analizę rentowności firmy
- Przejdziesz przez wszystkie kroki poprawnej analizy rentowności
- Dowiesz się, jak wyznaczać ceny, aby firma była rentowna
Sprawdź odcinek video w serwisie YouTube:
Możesz słuchać podcastu w serwisach:
W handlu ostatnimi laty pozmieniało się wiele… Zaistniała w nim branża e-commerce! I zmieniła reguły gry,
To komfortowe dla kupujących rozwiązanie — w końcu można skorzystać z oferty sklepu bez wychodzenia z domu, bez ram czasowych, a do tego porównać oferty wielu firm i wybrać tę najbardziej opłacalną. Nic dziwnego, że wiele firm stawia na ten model sprzedaży!
Z drugiej strony, firma e-commerce niesie wyzwania, których w tradycyjnym modelu biznesowym nie ma. O jakie wyzwania chodzi? To między innymi globalna konkurencja i wiele kategorii kosztów.
Aby to wszystko blansować, warto wykonać analizę rentowności firmy – aby wiedzieć, ile faktycznie zarabiasz na swoich produktach.
A więc- jeśli Twoja firma funkcjonuje w branży e-commerce, jesteś we właściwym miejscu! O analizie rentowności w branży e-commerce rozmawiamy w tym odcinku ,,Produkcji bez chaosu”
Ponadto:
✔️ Poruszamy różnice między handlem klasycznym a e-commerce,
✔️ Wskazujemy dane, jakich potrzebujesz do przeprowadzenia analizy rentowności
✔️ Przechodzimy przez kolejne kroki analizy i wyznaczanie ceny.
Dodatkowo, możesz odebrać za darmo przykład narzędzia do analizy rentowności w branży e-commerce, który będzie pomocnym elementem przy ocenianiu rentowności Twojej firmy!